Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
weryfikacja moich wypłat Pay U środki i przelewy 24 trwa już 21 dni proszę napisać co mam zrobić aby były aktywne
pozdrawiam
@drzewkadoogrodu Cześć. 🙂 Nie widzę, żebyś zlecił przelewy weryfikacyjne do PayU i P24. Jeśli tego nie zrobiłeś, to zleć przelewy (1,01 zł). Jeśli już to zrobiłeś, to prześlij nam ich potwierdzenie przez ten formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1588cdd0-0680-4a7f-a68c-8e1864769ebb&subjectId=4e2473d5-2...
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Olu.. możesz zerknąć u mnie czy wszystko jest dobrze przesłane, miałem opcje do potwierdzenie konta na dwa sposoby, przelewem i dokumentem bankowym, wybrałem dokument i załączyłem potwierdzenie posiadania konta z 17 stycznia.
@landtoys Cześć. Wygląda na to, że nie zleciłeś przelewu weryfikacyjnego, jest to konieczne do aktywacji konta do wypłat.
Przelew weryfikacyjny na kwotę 1,01 zł zlecisz w tej zakładce: https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/reweryfikacja/ustaw-konto-do-wyplat
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Serdecznie dziękuję, podpowiedz mi jeszcze: Pokazała mi się możliwość zrobienia jednego przelewu do PayPro - zawsze było do Payu i P24
@landtoys A czy mogłabym Cię prosić o pokazanie tego na zrzucie ekranu? 🙂
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Po wejściu w ten link miałem tylko taką opcję, zrobiłem teraz przelew na te dane w wysokości 5 zł. Nie miałem innej opcji podzielonej na PAYU I P24, tylko to co na zrzucie
@landtoys W porządku, zatem poczekaj proszę na weryfikację. Oczywiście kwota przelewu (5 zł) zostanie Ci zwrócona. 🙂
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Dziękuję..
Czyli nie musi być 2 osobnych do PAYU i P24 ? to wystarczy ?
@landtoys W przypadku reweryfikacji wystarczy jeden przelew. Jest on przekazywany do operatorów PayU i P24. 🙂
Przeszukałem "gadane" i nie ma jakiegoś dedykowanego wątku na temat aktywacji P24. Gdzie zatem pisać, bo chciałbym się do dowiedzieć cz DO 5 dni to tak na sztywno? Przesłałem (16-09) przelewy weryfikacyjne, skan dowodu zanimizowany i jakoś nie ma odpowiedzi
@POLOB dotyczy to pięciu dni roboczych, więc operator ma jeszcze czas na weryfikację Twojego przelewu 🙂