Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, w czwartek wykonałam przelew w celu weryfikacji. Otrzymałam przelew zwrotny. Przy próbie wypłaty środków ciągle jest informacja o trwającej weryfikacji. Można sprawdzić co się dzieje?
@jagienka_be Cześć. 🙂 Weryfikacja została odrzucona przez Operatora, ponieważ dane na koncie Allegro i koncie bankowym się nie zgadzają. Zwrot 1,01 zł nie świadczy o tym, że weryfikacja przebiegła pomyślnie.
Sprawdź proszę ponownie swoje dane w zakładkach https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/ustawienia-wyplat i https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/dane-konta.
Zaktualizowałam nazwisko na koncie allegro. Jest spójne z danymi konta bankowego. Ale nie mam możliwości poprawić danych przy danych do przelewu. Jest tylko opcją zmiany konta. Jak to poprawić i czy ponownie zrobić przelew?
@jagienka_be Tak, musisz zmienić konto, poprawić dane i ponowić przelew