Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
3 dni temu zablokowano mi możliwość wypłat z konta PayU. Odblokowanie ma nastąpić po weryfikacji. Tego samego dnia przesłałem potrzebne do weryfikacji informacje i dokumenty. Mijają właśnie równo 3 dni robocze, czyli termin w jakim miała się zakończyć weryfikacja, lecz dalej nie otrzymałem wiadomości od PayU ani nie zostało odblokowane moje konto.
Gdzie mam zgłosić tę sprawę, a przede wszystkim kiedy odzyskam możliwość wypłacania?
Nie otrzymałem prośby o uzupełnienie danych, to znaczy że wszystko jest pod tym względem w porządku, czyli moje pieniądze są obecnie bezprawnie przetrzymywane.
@Piotr120186 Kiedy dokładnie przesłałeś dokumenty do weryfikacji? Proszę, podaj datę.
@w_kiwi Wiadomość od PayU dostałem 27 lutego i tego samego dnia wysłałem dane przez odpowiedni formularz.
@Piotr120186 Już to konsultuję z odpowiednim zespołem. Wrócę tutaj z odpowiedzią. 🙂
Dziękuję, będę wdzięczny za szybką odpowiedź 🙂
@Piotr120186 Nasz doradca skontaktował się z administratorem PayU. Wszystkie dokumenty dotarły i są prawidłowe. Teraz musisz zaczekać, na weryfikację przez przydzielonego do Twojej sprawy doradcę. Powinno to odbyć się w najbliższym dniu roboczym.
Dziękuję, zatem jeśli wszystko pójdzie zgodnie z zapowiedzią "zamknę" temat, lecz póki co zostawiam sobie tę furtkę do komunikacji 🙂