
Client:57936718
#1 Nowicjusz#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
04-01-2021
16:21
Witam,, wpłaciłem już dwukrotnie na weryfikację PayU, a konto dalej nie jest zweryfikowane i nie mam pieniędzy z racji wypłat. Jak rozwiązać ten problem?
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
xyz96
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
04-01-2021
16:23
@Client:57936718 Dane osobowe konta Allegro muszą być takie same jak dane osobowe konta w banku. Nie możesz podać konta innej osoby.
oznacz moderatorów

Client:57936718
#1 Nowicjusz#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
04-01-2021
16:24
Podałem swoje konto. W danych mam te same imię nazwisko co na karcie, nawet sprawdziłem w zakładce o koncie
oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
04-01-2021
16:27
@Client:57936718 Weryfikacja trwa 3 dni robocze, nie musisz kilka razy robić przelewów. Jeśli 3 dni minęły, pisz reklamację tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1588cdd0-0680-4a7f-a68c-8e1864769ebb
Zawsze weryfikuj wtedy, gdy masz zero do wypłaty. Moim zdaniem weryfikacja przebiega wówczas błyskawicznie.
oznacz moderatorów