Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
wykonłem oba przelewy na 1 zł pay i przelewy24
było to już blisko 14 dni temu a płątności nadal nie sa zweryfikowane i nieaktywne
ponadto w payu widać środki dostępne a przelewy24 niedostepne
o co chodzi?
@100media wypłaty są już aktywne 🙂
Witam, czy mógłbym prosić również o weryfikację i umozliwienie wypłat?
Radek
@radekreklamowo Radku, Twoje konto zostało zweryfikowane. Powinieneś mieć możliwość zlecenia wypłaty
Dzień dobry,
Chciałbym się podpiąć pod temat. Weryfikowałem konto, dane są potwierdzone. Przelew został wykonany przez blik, ale od tygodnia nie zostało nic potwierdzone. Nie jestem w stanie przesłać przelewu tradycyjnie, gdyż mój bank (Alior) pokazuje nawias jako znak specjalny i nie mogę użyć dokładnej skopiowanej treści do tytułu przelewu. (Zawiera właśnie nawias)
@maku91 Cześć. 🙂 Rzecz w tym, że przelew zleciłeś do operatora Przelewy24, a środki do wypłaty masz u operatora PayU.
Zleć przelew do operatora PayU: https://allegro.pl/moje-
Czesc @ko_alka ,
Faktycznie blik mógł tak pójść, nadal jednak nie rozwiązuje to tytułu przelewu, którego nie jestem w stanie zrealizować z mojego banku do PayU z uwagi na nawias.
Czy wysyłając przelew baz nawiasu zadziała on tak samo?
@maku91 Jeśli pojawią się problemy z weryfikacją przez właśnie nawias w tytule, to prześlij nam potwierdzenie przelewu (na spolecznosc@allegro.pl) i skontaktujemy się w tej sprawie z operatorem. Koniecznie w treści wiadomości dołącz link do tego wątku.
Hej,
Też mam taki problem od kilku miesięcy. Kilka razy robiłam weryfikacje. Będę wdzięczna za podpowiedź co jest nie tak.
@anthea-a poprosiłam już o sprawdzenie statusu weryfikacji Twojego konta, więc jak tylko dostanę odpowiedź, wrócę do Ciebie ze szczegółami.
Witam, chce się podpiąć pod temat Ja również mam problem z tym że weryfikacja kont i kont bankowych trwa zbyt dlugo dotyczy to kont: boutique-royal, boutique-royalpl, boutique_royalpl. Proszę o pomoc bo chce prężnie działać a nie mogę.
@boutique-royal Przekazałam sprawę do weryfikacji. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwę się ponownie.
@boutique-royal Dostałam informację, że na wszystkich kontach wniosek o weryfikację danych jest dostępny. Musisz wykonać przelew z rachunku z danymi firmy. Nie w polskim formacie, ale z konta Revolut w zagranicznym formacie.
Ja dostałem informacje że jak dam w zagranicznym formacie to przelew24 będzie pobierał za każdą wypłatę 40 zł co jest kuriozalne. Tylko na allegro mam taki problem na innych portalach przez Payu załatwialiśmy sprawę własności konta bankowego i weryfikacji od ręki.