anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

weryfikacja przelewów

MAMY ROZWIĄZANIE!
100media
#8 Zapaleniec#

wykonłem oba przelewy na 1 zł pay i przelewy24

było to już blisko 14 dni temu a płątności nadal nie sa zweryfikowane i nieaktywne

ponadto w payu widać środki dostępne a przelewy24 niedostepne

 

o co chodzi?

 

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15
LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@100media wypłaty są już aktywne 🙂 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
100media
#8 Zapaleniec#
THX
oznacz moderatorów
radekreklamowo
#7 Wielbiciel#

Witam, czy mógłbym prosić również o weryfikację i umozliwienie wypłat?

 

Radek

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@radekreklamowo Radku, Twoje konto zostało zweryfikowane. Powinieneś mieć możliwość zlecenia wypłaty 

oznacz moderatorów
maku91
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

Chciałbym się podpiąć pod temat. Weryfikowałem konto, dane są potwierdzone. Przelew został wykonany przez blik, ale od tygodnia nie zostało nic potwierdzone. Nie jestem w stanie przesłać przelewu tradycyjnie, gdyż mój bank (Alior) pokazuje nawias jako znak specjalny i nie mogę użyć dokładnej skopiowanej treści do tytułu przelewu. (Zawiera właśnie nawias)

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@maku91 Cześć. 🙂 Rzecz w tym, że przelew zleciłeś do operatora Przelewy24, a środki do wypłaty masz u operatora PayU. 

Zleć przelew do operatora PayU: https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/ 

oznacz moderatorów
maku91
#7 Wielbiciel#

Czesc @ko_alka ,

Faktycznie blik mógł tak pójść, nadal jednak nie rozwiązuje to tytułu przelewu, którego nie jestem w stanie zrealizować z mojego banku do PayU z uwagi na nawias.

Czy wysyłając przelew baz nawiasu zadziała on tak samo?

 

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@maku91 Jeśli pojawią się problemy z weryfikacją przez właśnie nawias w tytule, to prześlij nam potwierdzenie przelewu (na spolecznosc@allegro.pl) i skontaktujemy się w tej sprawie z operatorem. Koniecznie w treści wiadomości dołącz link do tego wątku. 

oznacz moderatorów
anthea-a
#7 Wielbiciel#

Hej,
Też mam taki problem od kilku miesięcy. Kilka razy robiłam weryfikacje. Będę wdzięczna za podpowiedź co jest nie tak.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@anthea-a poprosiłam już o sprawdzenie statusu weryfikacji Twojego konta, więc jak tylko dostanę odpowiedź, wrócę do Ciebie ze szczegółami. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
boutique-royal
#7 Wielbiciel#

Witam, chce się podpiąć pod temat Ja również mam problem z tym że weryfikacja kont i kont bankowych trwa zbyt dlugo dotyczy to kont: boutique-royal, boutique-royalpl, boutique_royalpl. Proszę o pomoc bo chce prężnie działać a nie mogę.

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@boutique-royal Przekazałam sprawę do weryfikacji. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwę się ponownie.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@boutique-royal Dostałam informację, że na wszystkich kontach wniosek o weryfikację danych jest dostępny. Musisz wykonać przelew z rachunku z danymi firmy. Nie w polskim formacie, ale z konta Revolut w zagranicznym formacie.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
boutique-royal
#7 Wielbiciel#

Ja dostałem informacje że jak dam w zagranicznym formacie to przelew24 będzie pobierał za każdą wypłatę 40 zł co jest kuriozalne. Tylko na allegro mam taki problem na innych portalach przez Payu załatwialiśmy sprawę własności konta bankowego i weryfikacji od ręki.

 

oznacz moderatorów