Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
Czy można się dowiedzieć na jakim etapie jest weryfikacja mojego rachunku bankowego ?
Allegro prosiło o przelew 1 zł ale najmniejszy nominał minimalny wynosi u mnie 5 zł
I się zastanawiam czy doszedł przelew ..
Nie ukrywam że zależy mi na czasie ma z tego powodu sporą gotówkę zblokowana ..
A poprzednie konto zamknęłam
@Sklep-SJZ weryfikuję sprawę. Jak tylko otrzymam odpowiedź, wrócę z informacjami.
Chętnie dołączę do licytacji jak tylko będę mogła wypłacić pieniądze
Pozdrawiam
@Sklep-SJZ widzę, że podałaś przy weryfikacji rachunek polski. Jeśli to REVOLUT to operatorzy nie będą mogli zweryfikować rachunku w tej postaci. Revolut akceptowany jest tylko w formacie zagranicznym (z reguły LT lub GB). Rachunek PL jest rachunkiem technicznym, dlatego nie będzie możliwości weryfikacji.
Odblokowaliśmy dla Ciebie formularz. Musisz przejść na stronę: https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/ustawienia-wyplat i podać dane rachunku zagranicznego REVOLUTA. Wykonaj przelew tradycyjny na kwotę 1 EUR.
Swift na Twoim formularzu weryfikacyjnym był podany jako "REVOLT21"
Jeśli chodzi o aktywację wypłat u obu operatorów, to musisz podać prawidłowe dane i zrobić przelew. Na ten moment na rachunku z końcówką 9525 masz aktywne wypłaty, ale ten drugi, który chciałaś dodać z końcówką 4581, nie został zweryfikowany.
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, to zgłoś się do nas przez formularz. Nasi doradcy mogą zweryfikować sprawę z operatorem płatności bezpośrednio.
To jaki mam wybrać kraj banku ?
Dla Rewoluta ten polski rachunek jest w trakcie zamykania konta bankowego nie posiadam już do niego karty chodzi o aktywację Rewoluta banku
Zrobiłam tak jak Pani pisała
Kraj pochodzenia : Litwa
"REVOLT21"
Iban z początkiem LT65 **** **** 59** **74
wymieniłam zł na Euro i w euro zrobiłam przelew
mam nadzieje wszystko bedzie si zgadzać
Czekam na informację czy d ok szedł tym razem przelew
@Sklep-SJZ Weryfikacja wypłat w PayU może potwać do 3 dni roboczych, a dla Przelewy24 jest to 5 dni roboczych. Jeżeli po tym czasie pojawi się problem z wypłatą na rachunek, to proszę daj znać lub skontaktuj się z nami przez ten formularz, prześlij wtedy w zgłoszeniu potwierdzenie zrealizowanej wpłaty weryfikacyjnej.
Proszę w miarę sprawnie chociaż jednych wypłat aktywować zaraz będę miała prawie 5 tysięcy zł zblokowane
Z góry dziękuję
Dzień dobry
Czy coś wiadomo czy przelew doszedł ?
Cześć, @Sklep-SJZ. Widzę, że już pisałeś przez formularz, jednak nie dołączyłeś do swojej wiadomości potwierdzenia zrealizowanej wpłaty weryfikacyjnej.
Proszę, podeślij potwierdzenie poprzez formularz kontaktowy. Sprawdzimy to.
Prosze najpierw o odpowiedz na moje pytanie w formularzu żeby doszła od was moja wiadomość bo pisząć ponownie pierwsze nie jestem w stanie załączyć załacznika w formularzu
dziękuje
Czekam od południa na odpowiedź i pomoc w formularzu ..
Dzień dobry ponownie
mam duży problem i zapewne nie jestem jedyna z Revolutem jak go aktywować
odnośnie czy zrobie Przelew w zł czy w Euro cały czas wyskakuje Nazwa nadwcy wykonującej przelew Revolut Bank UAB Posiadam konto Revolut stanard czy to ma znaczenie ?
Pisałam juz o tym w formluarzu ale odpowiedzi brak
Czy ktoś wie jak to można przejść tą weryfikacje ?
Z Góry dziekuje za pomoc
bardzo mi zależy zeby w miare sprawnie to poszło bo prawie 6 tysiecy mam zblokowane a jestesmy w trakcie remontu ...
Cześć, @Sklep-SJZ. Widzę, że w zgłoszeniu mailowym 47077171 otrzymałeś już pełne wyjaśnienia i instrukcję od doradcy. Jeśli masz dodatkowe pytania, dotyczące weryfikacji, to proszę - kontynuuj korespondencję mailową.
Fajnie by było żebyście udzielali częściej odpowiedz