Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam mam pytanie odnośnie weryfikacji payu a konkretnie zrobiłem przelew i uzupełniłem dane a także wysłałem zdjęcie dowodu a mimo to weryfikacja nie przebiegła pomyślnie. W mailu poproszono mnie ponownie o te same rzeczy które zrobiłem wcześnie.
@Client:47419660 Czy przelew zleciłeś z konta bankowego, na którym dane zgadzają się z danymi, które znajdują się na koncie Allegro?
Tak z tego konta które mam od lat i zawsze używam go w allegro i na które wielokrotnie wypłacane były środki po sprzedazy
@Client:47419660 Na Twoim koncie wypłaty u operatora PayU są aktywne. Czy chodzi Ci o operatora Przelewy24? Czy masz wyszarzony przycisk "wypłać", czy w czym rzecz?
Tak jest szary. Przelew został zwrócony na konto. Dostałem maila żebym dosłał kolejne zdjęcie dowodu osobistego i uzupełnił dane ponownie. Nic w mailu nie wspomniano o ponownym zrobieniu przelewu
@Client:47419660 Jeśli otrzymałeś takie wskazówki, to musisz po prostu przesłać dokumenty. Być może nie przesłałeś ich za pierwszym razem, bo np. pojawiła się wiadomość od Alliny, naszego czatbota i kliknąłeś przez przypadek anulowanie wysyłki wiadomości
Wyświetlało mi się że zostało to wysłane więc zobaczymy co będzie teraz po ponownym wysłaniu
A co jeśli sytuacja się będzie powtarzała? Sprzedałem przedmiot , ktoś inny jest właścicielem a ja nie mogę wypłacić własnych pieniędzy. Co wtedy robić.
@Client:47419660 Napisz wtedy do mnie tutaj lub https://allegro.pl/pomoc/kontakt i zweryfikujemy, w czym problem
Ok dzięki ta zrobię jeśli będzie tak dalej. Pozdrawiam