Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie można nadać przesyłki DPD - pojawia się taki komunikat -
Błąd przetwarzania
Adres odbiorcy jest nieprawidłowy
Sprawdzałem ale adres odbiorcy jest prawidłowy .
Czy ktoś może pomóc
Dziękuję. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@WIECZOREKPL Podaj proszę numer zamówienia, którego dotyczy Twoje zgłoszenie.
Podaje numer oferty: 12734021679
Rozumiem że to jest numer zamówienia .
@WIECZOREKPL Nie, to numer oferty, ale on też nam wystarczy. Poprosiłam już o sprawdzenie Twojego problemu, ale informacje dla Ciebie jak rozwiązać ten problem zdobędę najwcześniej po weekendzie.
Ok. Dziękuję
@WIECZOREKPL Tak jak obiecałam, zdobyłam już odpowiedź dla Ciebie. Kupujący nie wpisał spacji pomiędzy nazwą ulicy, a numerem budynku, przez co nasz system nie rozpoznał tego adresu. Jeśli dodasz spację podczas nadawania przesyłki problem zniknie.
Dziękuję , już nadałem . Pozdrawiam
@WIECZOREKPL W DPD zdarają sie takie sytuacje > może być "czeski błąd" w kodzie lub np. nowo nadany kod, którego DPD nie ma w bazie (miałem juz takie sytuacje > zmienił się kod I dpd rozłożyło ręce). Albo mają błedy w bazie danych z kodami.