Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam, czy jako osoba prywatna nie mogę już sprzdawać na alegro ?????
@rolmarket13 Proszę, wyczyść dane przeglądarki i spróbuj ponownie. Jeśli to nie pomoże, dodaj zrzuty całego ekranu poszczególnych kroków. Zrzuty powinny obejmować cały ekran wraz z paskiem adresowym, datą i godziną.
W Sales Center jak naciskam przycisk zweryfikuj to mnie nigdzie nie przenosi
Natomiast w tym miejscu po naciśnięciu zrób przelew wyskakuje błąd.
@rolmarket13 Dziękuję bardzo za wszystkie informacje. Skierowałam sprawę do działu technicznego. Wrócę tutaj z odpowiedzią.
@rolmarket13 Problem nie powinien już występować. Proszę, sprawdź i daj znać. 🙂
Dziękuję, wszystko działa.
Jednak na kolejnych kontach występuje ten sam problem, czy można też prosić o zgłoszenie do działu technicznego? Dotyczy kont: rolmarket14, rolmarket15, rolmarket16, rolmarket17, rolmarket18, rolmarket19 i rolmarket20. Dziękuję.
Witam, czy mogę prosić o pomoc w kolejnych nowych kontach?
@rolmarket_pl Przekazałam tę sprawę do odpowiedniego zespołu. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwę się ponownie.