anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Witam jakim prawem allegro nakazuje wysyłkę towaru kupującemu mimo że pisałem do nich że to przekrę

42942166
#7 Wielbiciel#

Witam jak byście zareagowali i co zrobili, sprzedałem towar z wysyłką na palecie 220zł w jedną stronę próbowałem skontaktować się ze sprzedającym bez rezultatu napisałem do allegro że to przekręt i że nie wyślę palety bo kupujący nie odbierze allegro zablokowało m i konto i nakazało wysyłke. Paleta dotarła do adresata okazało się że to obiekt zamknięty takowego nikt nie zna, przez 3 dni próbowałem się skontaktować z kupującym i allegro i brak kontaktu aż paleta wróciła do mnie z zapłatą 440zł w dwie strony. Napisałem allegro że są mi winni 440zł, potrące sobie za prowizię sprzedaży bo i tak jestem zablokowany a oni mie straszą windykacją i że kupującemu będą musieli zapłacić za straty czy nie uważacie że to chore. Pozdrawiam        

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

mwmonety
#21 Demiurg#

Nie umożliwiaj przesyłek za pobraniem ,więcej z tym kłopotów niż pożytku . Jakby taki klient zapłacił za towar wraz z kosztem dostawy i go nie odebrał to wróciłby do ciebie i mógłbyś się domagać zwrotu kosztów magazynowania do czasu odbioru przez niego .

oznacz moderatorów

hardybejs
#12 Orędownik#

Tak to ziom działa masz wysłac i tyle tak jak z pobraniami udostepniasz musisz wysłacm bo czy wyslesz czy nie i tak zabiorą ci prowizje te.....................y    nie ma co pakuj walize  i sprzedawaj gdzie indziej bedzi mniej stresu---Tak działa własnie allegro ----są mistrzami ostatnio przebili nawet pinokia;)))

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Piszesz że udostępniasz wysyłki za pobraniem a zaraz że nie wyślesz bo to przekręt, tak to nie działa na twoich odczuciach.

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

straciłeś 440zł - idź do prawnika z dokumentacją

niech założy sprawę żartownisiowi

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@42942166 W tej chwili Twoje konto jest zablokowane z uwagi na nieopłacone naleźności wobec Allegro. Jeśli uregulujesz swój rachunek, napisz proszę do nas przez ten formularz, a odblokujemy Twoje konto. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

42942166
#7 Wielbiciel#

Jeśli ureguluję rachunek to kto mi zwróci za wysyłkę powinno allegro bo jest pośrednikiem, i odpowiada a jak nie to niech ściągnie z kupującego pieniądze a nie całuje go w d...ę bo to on przez 4 dni nie odbierał przesyłki mimo pisania i dzwonienia na lipny telefon allegro też w tym czasie nie odpowiadało nabrało wody w usta a mnie chce ukarać, lepiej założyć nowe konto i mieć z bani.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@42942166 nowego konta nie założysz , wykryją powiązanie i zablokują .

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@42942166  Może lepiej wieź głębszy oddech,  przemyśl to jeszcze raz,  przyjdź tutaj jutro

Nikt z nas nie twierdzi że Allegro jest doskonałe, ale zwalanie winy na Allegro że klient nie odebrał?

Mogło być gorzej,  w czasie transportu zdarzają się wypadki (odpukać!!!)  i co? To też by była wina Allegro?

Za koszt transportu masz absolutne prawo skarżyć kupującego, dane masz, jeśli podał lipny adres to Allegro na pewno ma adres właściwy,  Ale trzeba współpracować a nie wymyślac na cały świat.

oznacz moderatorów