Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, klient nie odebrał paczki za którą zapłacił i ta paczka do mnie wróciła, czy muszę zwrócić pieniądze ?
Na ta chwilę nie, zapłacił i towar należy do niego, może jest powód że nie odebrał, próbowałeś się z nim kontaktować?
@JumboOutlet na razie nie , napisz wiadomość i czekaj na decyzje , paczka w dalszym ciągu należy do klienta.
klientka napisała że nie odbierze bo dostarczenie paczki było o jeden dzień za długo
To zwróć śrdoki, koszt powrotu jest po stronie kupującego.
@JumboOutlet szło allegro łonem pewnie bo oni spóźniają się notorycznie?
Niekoniecznie. Np. Poczta Polska też ma swoje "osiągnięcia" na tym polu 😉
U mnie akurat poczta najszybciej dostarcza 🙂
Oddaj i zapomnij, skoro kupujący napisał ze rezygnuje, zwróć- masz prawo potrącić o zwrot jak takowy był.
@mas24-pl ale nie tak imponujące i spektakularne
Tak, najgorzej jest łonem, miałam raz sytuację że z Łódź do Łódź paczka szła 3 dni lol
@JumboOutlet Skoro nie chce, to oczywiście zapłatę należy zwrócić. Najlepiej zwróć tak jak przyszło, czyli przez Allegro. I poproś o formalne odstąpienie od umowy, będzie łatwiej odzyskać prowizję.