anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Witam, klient nie odebrał paczki za którą zapłacił i ta paczka do mnie wróciła

JumboOutlet
#7 Wielbiciel#

Witam, klient nie odebrał paczki za którą zapłacił i ta paczka do mnie wróciła, czy muszę zwrócić pieniądze ?

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

LEW433
#21 Demiurg#

Na ta chwilę nie, zapłacił i towar należy do niego, może jest powód że nie odebrał, próbowałeś się z nim kontaktować?

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@JumboOutlet na razie nie , napisz wiadomość i czekaj na decyzje , paczka w dalszym ciągu należy do klienta.

oznacz moderatorów

JumboOutlet
#7 Wielbiciel#

klientka napisała że nie odbierze bo dostarczenie paczki było o jeden dzień za długo 

 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

To zwróć śrdoki, koszt powrotu jest po stronie kupującego.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@JumboOutlet szło allegro łonem pewnie bo oni spóźniają się notorycznie?

oznacz moderatorów

mas24-pl
#9 Pomysłodawca#

Niekoniecznie. Np. Poczta Polska też ma swoje "osiągnięcia" na tym polu 😉

oznacz moderatorów

JumboOutlet
#7 Wielbiciel#

U mnie akurat poczta najszybciej dostarcza 🙂

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Oddaj i zapomnij, skoro kupujący napisał ze rezygnuje, zwróć- masz prawo potrącić o zwrot jak takowy był.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@mas24-pl ale nie tak imponujące i spektakularne

oznacz moderatorów

JumboOutlet
#7 Wielbiciel#

Tak, najgorzej jest łonem, miałam raz sytuację że z Łódź do Łódź paczka szła 3 dni lol

oznacz moderatorów

TomBanknoter
#17 Koryfeusz#

@JumboOutlet Skoro nie chce, to oczywiście zapłatę należy zwrócić. Najlepiej zwróć tak jak przyszło, czyli przez Allegro. I poproś o formalne odstąpienie od umowy, będzie łatwiej odzyskać prowizję.

oznacz moderatorów