anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Witam nie mogę wypłacić środków, które znajdują się na PayU( piszę że jest w trakcie weryfikacji)

Bartek3244
#2 Obserwator#
 
oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Bartek3244 jeśli przelew weryfikacyjny do PayU wysłałeś wcześniej niż 3 dni robocze temu, wyślij proszę potwierdzenie przelewu za pomocą formularza (możliwość dodania załącznika pojawi się gdy wybierzesz kontakt w wiadomości e-mail). 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Bartek3244
#2 Obserwator#

 @la_nika Problem jest w tym że przesyłałem przelewem24 i PayU i odrzucono mi to.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Bartek3244 a jaki był powód odrzucenia? Najczęściej dotyczy to innych danych na koncie Allegro i innych danych w banku, a te muszą być identyczne, aby weryfikacja się udała. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Bartek3244
#2 Obserwator#

@la_nika Tak zmieniałem dane  ,ponieważ nie zgadzały się a konto było moje . Numer rachunku jest na mnie ale w danych konta był mój ojciec jako imię i nazwisko , spróbowałem zmienić dane abym mógł wypłacić te pieniądze ale to nie pomogło i od kilku dni mam to co na zdjęciu czy jest jakiś sposób aby wypłacić te pieniądze? (numer telefonu i adres email też jest na mnie)
1.png

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Bartek3244 przykro mi, ale nie uda się w ten sposób zmienić danych. Powinieneś założyć nowe konto na swoje dane. A środki z tego konta może wypłacić Twój Ojciec.  

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów