Witam nie mogę wypłacić środków, które znajdują się na PayU( piszę że jest w trakcie weryfikacji)

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Bartek3244 jeśli przelew weryfikacyjny do PayU wysłałeś wcześniej niż 3 dni robocze temu, wyślij proszę potwierdzenie przelewu za pomocą formularza (możliwość dodania załącznika pojawi się gdy wybierzesz kontakt w wiadomości e-mail).
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@la_nika Problem jest w tym że przesyłałem przelewem24 i PayU i odrzucono mi to.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Bartek3244 a jaki był powód odrzucenia? Najczęściej dotyczy to innych danych na koncie Allegro i innych danych w banku, a te muszą być identyczne, aby weryfikacja się udała.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@la_nika Tak zmieniałem dane ,ponieważ nie zgadzały się a konto było moje . Numer rachunku jest na mnie ale w danych konta był mój ojciec jako imię i nazwisko , spróbowałem zmienić dane abym mógł wypłacić te pieniądze ale to nie pomogło i od kilku dni mam to co na zdjęciu czy jest jakiś sposób aby wypłacić te pieniądze? (numer telefonu i adres email też jest na mnie)

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Bartek3244 przykro mi, ale nie uda się w ten sposób zmienić danych. Powinieneś założyć nowe konto na swoje dane. A środki z tego konta może wypłacić Twój Ojciec.
Moderatorka