anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Witam około 2 tygodnie temu zrobiłem 2 przelewy pay i przelewy24 ..Przelewy 24 są aktywne Pay nie:(

Kurczakpl22
#8 Zapaleniec#
 
oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Kurczakpl22 A wykonałeś wszystkie kroki do weryfikacji wypłat przez PayU? Znajdziesz je w tej instrukcji.

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Kurczakpl22
#8 Zapaleniec#

No myślę,że wszystko zrobiłem jak należy..Przelewy 24 po jednym dniu zostały aktywowane.. W Pay jest tylko informacja od przeszło tygodnia w trakcie weryfikacji.. Brak info.. z drugiej strony czy wszystko ok..

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Kurczakpl22 Sprawdzimy status Twojej weryfikacji i wrócę do Ciebie z odpowiedzią, gdy tylko dostanę informacje w Twojej sprawie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Kurczakpl22
#8 Zapaleniec#

To super..Dziękuje

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Kurczakpl22 Dostałam już informację, że wykonałeś przelew do Przelewy24. Musisz jeszcze w zakładce Ustawienia wypłat w części PayU kliknąć "przejdź do banku" - skopiować wyświetlone tam dane i wykonać przelew z poziomu strony swojego banku (nie ma możliwości szybkiego przelewu). Jeżeli zrobiłeś przelew do PayU (a nie do PayPro - to przelewy są) prześlij mi proszę potwierdzenie na adres spolecznosc@allegro.pl 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Kurczakpl22 Dostałam Twoją wiadomość, ale potrzebuję potwierdzenia wygenerowanego z banku. To co przysłałeś nie pozwoli nam na potwierdzenie tego przelewu. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Kurczakpl22
#8 Zapaleniec#

Wczoraj zrobiłem jeszcze raz ale ze strony banku:)

Potwierdzenie wysłane na e-mail 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Kurczakpl22 Tak jak pisałam wyżej, prześlij mi proszę potwierdzenie wygenerowane z poziomu konta, które jest oficjalnym dokumentem. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Kurczakpl22
#8 Zapaleniec#

Dziękuje za pomoc..

Pozdrawiam  🙂

oznacz moderatorów