Witam około 2 tygodnie temu zrobiłem 2 przelewy pay i przelewy24 ..Przelewy 24 są aktywne Pay nie:(

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Kurczakpl22 A wykonałeś wszystkie kroki do weryfikacji wypłat przez PayU? Znajdziesz je w tej instrukcji.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
No myślę,że wszystko zrobiłem jak należy..Przelewy 24 po jednym dniu zostały aktywowane.. W Pay jest tylko informacja od przeszło tygodnia w trakcie weryfikacji.. Brak info.. z drugiej strony czy wszystko ok..

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Kurczakpl22 Sprawdzimy status Twojej weryfikacji i wrócę do Ciebie z odpowiedzią, gdy tylko dostanę informacje w Twojej sprawie.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To super..Dziękuje

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Kurczakpl22 Dostałam już informację, że wykonałeś przelew do Przelewy24. Musisz jeszcze w zakładce Ustawienia wypłat w części PayU kliknąć "przejdź do banku" - skopiować wyświetlone tam dane i wykonać przelew z poziomu strony swojego banku (nie ma możliwości szybkiego przelewu). Jeżeli zrobiłeś przelew do PayU (a nie do PayPro - to przelewy są) prześlij mi proszę potwierdzenie na adres spolecznosc@allegro.pl
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Kurczakpl22 Dostałam Twoją wiadomość, ale potrzebuję potwierdzenia wygenerowanego z banku. To co przysłałeś nie pozwoli nam na potwierdzenie tego przelewu.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wczoraj zrobiłem jeszcze raz ale ze strony banku:)
Potwierdzenie wysłane na e-mail

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Kurczakpl22 Tak jak pisałam wyżej, prześlij mi proszę potwierdzenie wygenerowane z poziomu konta, które jest oficjalnym dokumentem.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuje za pomoc..
Pozdrawiam 🙂