anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Witam, wysłałam paczkę przez InPost do klienta, lecz przez ich pomyłkę paczka nie dotarła do klienta

MAMY ROZWIĄZANIE!
jakzadarmo1
#9 Pomysłodawca#

Witam, przesyłka była oklejona etykietą z Allegro i wlożona do paczkomatu. Lecz nie dotarła do klienta tylko do całkiem innej osoby i z innego końca Polski. Z osobą, która dostała przesylkę nigdy nie robiłam transakcji. Ona czekała też na przesylkę z Vindet, więc ją odebrała myśląc, że to do niej. Teraz jest problem z InPost, aby ją odesłali do mojego klienta. Trwa to już 10 dni i nie ma postępu. Na moim koncie Allegro punkty lecą w dół, status paczki cały czas w przygotowana do nadania, klient czeka i już rozpocząl dyskusję. Wiem gdzie jest przesyłka tylko dlatego, że ta pani do mnie zadzwoniła z pretensją, że towar który u mnie zamówila jest całkiem inny. Chciała buty, a dostała przyłbicę spawalniczą. Nr tel wzięła z faktury, która była pod etykietą. Proszę o pomoc. Reklamacja do InPost była zlożona o zagubienie przesyłki, później wycofana, ponoeważ się znalazła. Teraz jest problem z jej przesłaniem. Twierdzą, iż to moja wina bo źle nadałam przesylkę. Jak mogłam ją źle nadać skoro nie miałam pojécia o istnieniu tej pani i jej butach.  Proszę pomóżcie co mam dalej robić. 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
LEW433
#21 Demiurg#

Niech pani odeśle Ci ją , a Ty nie masz innej żeby wysłać do kupującego tą przyłbicę>to zakończy dyskusję.

oznacz moderatorów
jakzadarmo1
#9 Pomysłodawca#

Niestety miałam tylko jedną przylbicę na stanie.

oznacz moderatorów
jakzadarmo1
#9 Pomysłodawca#

To są dodatkowe koszta 21 zł muszę przesłać tej pani na przesylkę, później ja temu panu muszę przesłac i znów 21 zł. Robi się to już kwota 42 zł moich strat. Powinien to ogarniać InPost, to ich błąd. Moje punkty lecą w dół. Allegro ma na to jakiś wpływ? Może interweniować?

oznacz moderatorów
jakzadarmo1
#9 Pomysłodawca#

Allegro nie może pomóc w takiej sytuacji? Interweniować do InPost? Już wykonywałam telefony do nich.

oznacz moderatorów
FenomenoVero
#11 Animator#

Allegro nie pomoże. Po włożeniu do paczkomatu w trackingu Inpostu powino być nadana w paczkomacie a nie przygotowana do nadania. Wtedy powinni bez problemu uznać reklamacje jeśli status wisi tak z 30 dni czy coś 😜 Jeśli masz kontakt z kupującym i jest pozytywny niech wygeneruje kod zwrotu podaj ten kod tej Pani paczka wróci do ciebie za friko. 

oznacz moderatorów
pecela
#16 Inspirator#

Pokryj koszty, bierz na to faktury i potem wystąp o zwrot w reklamacji.

Nie baw się w przesyłanie kasy na przesyłkę, po prostu zamów kuriera, który odbierze przesyłkę o tej osoby lub wyślij jej opłaconą etykietę. 

ps. Nadanie z etykietą czy bez.

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

Dzień dobry @jakzadarmo1,

w celu weryfikacji proszę o kontakt z InPost przez formularz kontaktowy https://inpost.pl/formularz-kontaktowy. W treści zgłoszenia proszę podać numer przesyłki, sygnaturę reklamacji oraz opisać sytuację.

 

W imieniu firmy InPost przepraszam za powstałe utrudnienia.

oznacz moderatorów