Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam stoję w kropce bo wystawiłem produkt z błędną ceną, za 120zl ale w czasie wstawiania ogłąszenia nie spojrzałem na to że wystawił sie za 20zł, i klient zamówił 10 sztuk i teraz nie wiem co mam robić bo otworzył dyskusje i sie domaga produktu a ja nie chce wysyłać po sklep bedzię stratny ponad 1000zł, czy mogę jako się odwołać
pss sorry za blędy ale zestresowany jestem
Piszesz do klienta pismo ze powolujesz sie na ewidentna pomylke w cenie i anulujesz zamowienie
Jest jakiś paragraf na to bo wypisuje na dyskucji cały czas
Ewidentny błąd cenowy w sklepie internetowym sprawia, że sprzedający może się jeszcze powołać na tzw. wadę oświadczenia woli nawet po zawarciu transakcji. Dzięki temu e-sklep może uchylić się od skutków zawartej umowy. Ale uwaga! Argument ten nie sprawdzi się, jeśli zła cena w sklepie internetowym nie będzie łatwa do zauważenia. Innymi słowy sprzedawca musi udowodnić, że klient z łatwością mógł błąd zauważyć. W przypadku morele.net każdy klient kupując laptop za 10 zł, przeceniony z 8 tys. zł doskonale zdawał sobie sprawę z pomyłki, bo błąd był rażący. Jeśli jednak błędna cena w sklepie internetowym za komputer wynosiłaby nie 10 zł, a na przykład 6 tys. zł to e-sklep byłby w dużo trudniejszej sytuacji.
W chwili, gdy sprzedający zauważy, że doszło do zawarcia umowy sprzedaży w oparciu o ofertę z błędną ceną, powinien jak najszybciej wysłać do klienta wiadomość z oświadczeniem o uchyleniu się od skutków prawnych oferty sprzedaży złożonej pod wpływem błędu. To zasadniczo rozwiązuje problem, choć niekiedy sprawa na tym etapie trafia do sądu. Niemniej jednak liczne wyroki potwierdzają, że w większości przypadków sąd staje po stronie sprzedającego.
Na pozytywne rozpatrzenie sprawy może liczyć e-przedsiębiorca, który w terminie złożył wspomniane oświadczenie (zgodnie z przepisami ma na to rok od wykrycia błędu), a do tego:
Tak masz prawo odmówić, powołaj się na rażącą pomyłkę w cenie.
a gdzie mam się powołać na dyskucji
Ja wysylalem pismo przez allegro zeby bylo jasno czarno na bialym
@swmarkiewicz zależy co i za ile sprzedawałeś. Jeśli kupujacy mógł łatwo zauwżyć pomyłke ( zaniżoną cene) możesz powołując sie na art 84KC wysłać odpowiednie oświadczenie i zwrócić pieniądze .
Tutaj masz więcej na temat jak to działa:
https://komerso.pl/blad-cenowy-w-sklepie-internetowym-co-robic-jesli-pojawila-sie-pomylka/