Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@adrianprezes Cześć. 🙂 Nie widzisz metody dostawy, ponieważ żaden z kupujących jeszcze jej nie wybrał, ani nie opłacił zamówienia.
Klienci znajdą swoje zakupy w zakładce Kupione (https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione). Znajdą tam również możliwość opłacenia licytacji i wybrania metody dostawy.
Jeśli klient nie może zlokalizować zamówienia w zakładce Kupione, to prawdopodobnie loguje się na inne konto. W takich przypadkach zapraszam kupujących do bezpośredniego kontaktu, będziemy wyjaśniać.
@adrianprezes Sprawdziłam oba zamówienia: do oferty 13193127145 i 13193236739. Jeśli kupujący mają problem ze zlokalizowaniem zamówień, to zapraszam ich do kontaktu, chętnie pomogę. 🙂
Rozumiem czyli zrobilem wszystko co trzeba. Dziekuje Olu!
@adrianprezes Tak, po Twojej stronie będzie już tylko wysyłka paczek (ale dopiero po opłaceniu zamówień) 🙂