Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,jestem nowym sprzedajacym,ktos kupił moj produkt i dokonał juz wpłaty ,nie wiem jednak co dalej z tym robic bo to mój debiut.PROSZE O PORADE ..;)
TEL. [edycja] POZDRAWIAM SERDECZNIE-TOMEK
@Client:39220135 Następnym krokiem jest wysłanie klientowi towaru. Zanim zacznie się sprzedawać, należy się gruntownie do tego przygotować. Na dole strony głównej jest Pomoc. Zajrzyj tam.
DOBRE DZIEKUJE ZA INFORMACJE
@Client:39220135 Ale czego konkretnie nie wiesz? Tutaj nikt do Ciebie nie będzie dzwonił, niepotrzebnie podajesz telefon. Pieniądze, jeśli je otrzymałeś, wypłaca się na konto tak; https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/konfiguracja-konta-do-wyplat/jak-wyplacic-pieniadze-z-all...
WŁASNIE CHODZI O TO ZE DZWONIŁ DO MNIE KLIENT TAK SAMO ZIELONY JAK JA I PYTAŁ CZY MOZE KUPIC NA RATY, NIE WIEM JAK TO RUSZYC....
DZIEKUJE TEZ ZA INFO. OD CIEBIE I SERDECZNIE POZDRAWIAM-TOMEK
Hej @Client:39220135, @WREDZIA-W1 słusznie Cię naprowadziła. W dziale Allegro Pomoc znajdziesz odpowiedź na wiele swoich pytań. Jeśli chodzi o płatności od Kupującego, polecam Ci zajrzeć pod ten link. Poruszamy tu najczęściej pojawiające się wątki w zakresie samych płatności.
ROZUMIEM,DZONIŁ DO MNIE TEZ KLIENT I PYTAŁ CZY MOZE KUPIC STÓŁ NA RATY TEZ NIE WIEM JAK TO ZAŁATWIC ,POD TYM LINKIEM CO WYSŁAŁES ZNAJDE WSKAZÓKI...?
POZDRAWIAM I DZIEKUJE-TOMEK.
@Client:39220135 raty klient wybiera przy zakupie, i nie zawsze są dostępne podeślij mu link https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/informacje-ogolne/jak-kupowac-na-raty-rKxBgYZnDIX
A tu pomoc dla Ciebie https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych
DZIEKUJE BARDZO BARDZO...!!!....POZDRAWIAM....;)
Hej poradziłem sobie z tamtym tematem z ratami teraz mam taki problem ze klient kliknał i zapłacił mi za stół 2399zł allegro pobrało mi nie wiem czemu za to dwa razy prowzje od sprzedazy 200 i 120 zł.klient sie rozmyslił poprosił mnie o zrobienie zwrotu pieniedzy wiec wykonałem zwrot,klient otrzymał zwrot pieniedzy na konto a ja niestety dalej mam zapłacic prowwizje od sprzedazy która została wycofana...Proszen porade co dalej...
Pozdraiam-Tomek
@Client:39220135, wniosek o zwrot prowizji od sprzedaży, której nie zrealizowałeś, złożysz tutaj. Cały proces opisaliśmy w naszym artykule w Pomocy. Wystarczy, że wejdziesz w zakładkę Zamówienia, a tam wybierzesz ofertę, do której chcesz złożyć wniosek o zwrot prowizji. Przy wybranej ofercie znajdź i kliknij w menu Akcje i możesz wtedy wybrać opcję Zwrot prowizji. Jeśli chodzi o opłaty dodatkowe oraz ich koszt, możesz na ten temat poczytać tutaj.