Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak mogę zablokować wybranie,wpis przez kupującego " dostawa i koszt ustalone ze sprzedającym" ?
Nadmieniam , że w sposobach dostawy nie mam odznaczonego kwadratu umożliwiającego samodzielne wpisanie przez kupującego kosztów dostawy.
@Epta-pm Ta opcja pojawia się, kiedy klient kupuje w kilku ofertach, które nie mają wspólnej opcji dostawy w cenniku. System nie jest wtedy w stanie wskazać opcji do wyboru i klient musi wpisać koszt samodzielnie.
Rozwiązaniem będzie ujednolicenie cenników dostawy, które dodajesz do ofert.
Niestety przy swoim asortymencie nie jestem w stanie ujednolicić cennika, mam drobne rzeczy oraz gabarytowe.
To dlatego klient musi uzgodnić cenę wysyłki z Tobą 😉
No OK, ale jeśli chce wykorzystać smarta, to jak ma to zrobić no i jak ja mam nie pokrywać całości przesyłki smartowej?
@Epta-pm udostępnij smarta daj odpowiednie ceny, tylko jak masz gabaryty to paczkomat nie wszystko przyjmie a kurier czasem wchodzi na dwie paczki a w smarcie dostaniesz jedną 🙂 + i - smarta
Klienci widzą tę opcję w formularzu dostawy i płatności, gdy w kilku ofertach sprzedającego nie ma wspólnych metod dostawy.
Ustaw wspólny cennik dla wszystkich ofert 😉
@kostas11 Tylko ciężko ustalić jeden wspólny cennik jeśli sprzedaje się rzeczy o różnych gabarytach.
@pikinier10 to jest odpowiedź do autora wątku, który chce to wyłączyć, dlatego jest taka możliwość i z niej korzystaj 🙂