Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień Dobry
Dziś chciałem wypłacić dostępne środki (PayU). Pomarańczowy przycisk do wypłat jest aktywny. Po kliknięciu i odświeżeniu strony wyświetla się napis: anulowanie wypłat środków PayU. Próbowałem kilka razy, bo myślałem, że błąd systemu, ale ciągle to samo. Wszedłem w ustawienia wypłat, a tam komunikat: Wypłaty PayU wstrzymane - Potwierdź swoją tożsamość. Uzupełniłem dane, przesłałem drugą stronę dowodu osobistego i tu moje pytanie...
Ile czasu trwa taka weryfikacja ?
Pozdrawiam
@Adrian_GTW Już przekazałam zgłoszenie do zespołu, który skontaktuje się w tej sprawie z operatorem płatności. Niestety nie jestem w stanie stwierdzić, ile to potrwa.
Dziękuję,
Dostałem wiadomość. Wypłaty PayU zaakceptowane.
Pozdrawiam
Adrian
Wstrzymane
Zgodnie z prawem PayU może poprosić o dokument tożsamości, wstrzymując wypłatę środków do czasu jego weryfikacji.
Możesz przejść do PayU, aby przesłać dodatkowe dokumenty potwierdzające Twoją tożsamość.
PRZEJDŹ DO PAYU@Jakie_to_proste Proszę, napisz do nas w tej sprawie przez formularz.