anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

wyświetlanie reklam

maxfuncompany
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

Co należy wpisać w "Allegro kontakt" dla Osób obsługujących te zgłoszenia aby uzyskać informacje, dotycząca jakości sprzedaży a konkretnie czy istnieje możliwość "cofnięcia" odjęcia punktów w przypadku "braku" odpowiedzi w "pytaniu do sprzedającego"

Konkretny przypadek:

Klien wysyła nam wiadomość, iż jest mu bardzo miło, że transakcja super, że będzie wszystkim polecać - ogólnie są to podziękowania od klienta, które nie zawierają ŻADNEGO pytania.

Jako nowy sprzedawca, uznajemy iż nie ma pytania, więc nic nie odpisujemy, tylko cieszymy się z otrzymanej wiadomości. po 14 h stwierdzamy, że podziękujemy za tak miłą wiadomość.

Po czym Allegro odejmuje nam 470 pkt ! z jakości sprzedaży !

Sprzedaż spada, brak jest kolejnych wiadomości od kupujących, czyli wedle naszej logiki, jakość sprzedaży jest super, skoro klient kupuje i o nic nie pyta.

Mam wrażenie, że osoby do których napisałem na Allegro Kontakt mają problem z czytaniem ze zrozumieniem, gdyż życzą mi owocnej sprzedaży i każdemu trzeba odpowiadać na pytania, które zadają dotyczące sprzedaży - a napisałem im dokładnie sytuację powyżej...

Pozdrawiam serdecznie 

 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

LEW433
#21 Demiurg#

Należy >musisz odpowiedzieć, nawet na dziękuje.

oznacz moderatorów

maxfuncompany
#7 Wielbiciel#

Nie ma odstępstw? Pomijając logikę tego podejścia i sensu? Kiedy to się skasuję, dajmy na to, iż nie będę miał żadnych zapytań od klientów? Z góry dziękuje, dobrej nocy

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

W panelu prezentujemy dane dotyczące Twojej sprzedaży z ostatnich 30 dni – bez względu na to, od kiedy sprzedajesz na Allegro.

oznacz moderatorów

maxfuncompany
#7 Wielbiciel#

Przepraszam, nie rozumiem odpowiedzi. Sprzedaje od 3 miesięcy. Pytanie brzmiało kiedy owe 470 pkt się skasuje lub zmniejszy w przypadku braku sprzedaży i braku wiadomości od klientów?

oznacz moderatorów

Rydel_IT
#10 Popularyzator#

maxfuncompany Tak jak napisał LEW433, punkty skasują się po 30 dniach lub będą stopniowo maleć w miarę odpowiadania na kolejne pytania zadane przez kupujących.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@maxfuncompany musisz odpowiedzieć  cokolwiek na pierwsze pierwsze Pytanie o zakup i Pytanie o przedmiot nawet na razie wystarczy kropla lub inny znak. A punkty jak pisze lew za miesiąc powinny wrócić do normy

oznacz moderatorów