anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wygenerowanie nowej etykiety do tego samego zamówienia

WhatsUpDog
#7 Wielbiciel

Kupujący zgłosił, że został wysłany wadliwy towar zgodziliśmy się na dosłanie nowego towaru, bez potrzeby odsyłania zakupionego.

Pytanie, gdzie mogę wygenerować nową etykietę do tego samego adresu?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

Client:74250890
#7 Wielbiciel

W tym samym miejscu, co wysłanie poprzedniej, ale jeżeli na podstawie cennika nie ma wygenerowanych 2 etykiet Smart (zakładam, że zamówienie było w Smart), to kolejne wygenerowanie będzie płatne zgodnie z opłatą dla tej metody dostawy. 

oznacz moderatorów

WhatsUpDog
#7 Wielbiciel

Tak zamówienie było w Smart

oznacz moderatorów

Client:74250890
#7 Wielbiciel

Tylko najpierw najlepiej odebrać stary od kupującego, bo wysyłając kolejny może mieć dwa i nie chcieć odesłać. 

oznacz moderatorów