Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Prowadziłem sklep jak zwykle, ale nagle otrzymałem surową karę punktową. Zostałem ukarany za brak natychmiastowej reakcji podczas dyskusji. Mam dowód, że zareagowałem natychmiast. Odpowiadam kupującemu w innym oknie. Złożyłem skargę do platformy, ale nie została ona rozwiązana;
Moje pozytywne recenzje również zostaną odjęte, a wady są poważniejsze. Ich punkty premiowe są w rzeczywistości bardzo małe, zbyt małe, aby ponownie otworzyć sklep. Niestety zamknęli mój sklep i nie zrobili nic, aby pomóc sklepowi odzyskać siły.
Platforma allegro zawsze prosi mnie o kontakt z kupującym. Kontaktowałem się z kupującym przez tydzień bez żadnej wiadomości. Platforma nadal mi odpowiedziała i poprosiła o skontaktowanie się z kupującym bez żadnej pomocy.
The deduction for sales quality points is doubled or even more, and the reward points are pitiful. I don’t understand why it’s so unfair.
@DINGGAN Widzę, że w dyskusji odpowiedziałeś w terminie i to nie z tego powodu konto zostało zablokowane. Przykro mi, ale kwestię blokady konta wyjaśnisz wyłącznie z naszym Działem Bezpieczeństwa drogą mailową. Sugeruję, abyś nie tworzył już nowych zgłoszeń, tylko zaczekał na odpowiedź w już istniejących. Kolejne zgłoszenia niczego nie przyśpieszą, a jedynie wprowadzają zamieszanie.
Kwotę zwróciłam na konto kupującego. Kontaktuję się z kupującym od tygodnia i nadal nie mamy żadnej wiadomości. Nadal prosisz mnie o kontakt z kupującym. Prosiłem o pomoc ale bezskutecznie.
Moje punkty za jakość sprzedaży zostały odjęte, ponieważ nie odpowiedziałem na czas w dyskusji. Złożyłem odwołanie, ale sprawa nie została rozwiązana. Później spotkałem się z negatywnymi opiniami i punkty zostały odjęte. Końcowym skutkiem było zamknięcie sklepu.
Wysłałem maila i czekam na odpowiedź.Naprawdę potrzebuję pomocy, dziękuję
Dostałem odpowiedź z allegro, powiedzieli, że mi pomogą, ale to nic nie pomogło. Jedyne, co zrobili, to zamknęli sklep i nie pomogli sprzedawcy.
Dostałem odpowiedź z allegro, powiedzieli, że mi pomogą, ale to nic nie pomogło. Jedyne, co zrobili, to zamknęli sklep i nie pomogli sprzedawcy.
Zwróciłam kwotę na konto kupującego. Platforma będzie dalej marnotrawić pieniądze sprzedającego. Nie będę polecać tej platformy.
Widziałem wiele podobnych przypadków w społeczności, a platforma ich nie rozwiąże.Końcowym skutkiem jest zamknięcie sklepu sprzedawcy.