Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Mam problem z weryfikacją konta PayU. Robiłem ją już drugi raz, pieniądze drugi raz wróciły. A usługa PayU ciągle ma status w trakcie weryfikacji. Pisałem na Allegro mailowo, ale Szanowni Państwo nie raczą odpowiedzieć od 3 dni. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@gregor881 Hej 🙂 Widzę, że przesłałeś potwierdzenie przelewu. Poproszę o sprawdzenie tej sytuacji dla Ciebie, proszę o jeszcze chwilę cierpliwości. 🙂
Fajne macie te chwile. Obsługa i kontakt z waszej strony to dno. Mail wysłany w poniedziałek, 2 dni później poczekaj pan chwilę, mija kolejny dzień i cisza.
@gregor881 wypłaty są już aktywne, a środki powinny zaksięgować się na Twoim koncie bankowym do jutra do końca dnia.
Wypłaty są aktywne dzięki mojemu kontaktowi z PayU. Zgłosiłem im problem po 13, za 2 godziny miałem odpowiedź i rozwiązanie. A nie po 3 dniach... Tak się powinno traktować klientów.