anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wypłata środków - opóźnienie

MAMY ROZWIĄZANIE!
sklep_fotolab
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, 

13.09 zleciliśmy wypłatę środków na konto - jedna z przelewy24, druga z payU. Żaden przelew nie dotarł na konto do dzisiaj. Czy coś jest nie tak? 

pozdrawiamy

Fotolab

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@sklep_fotolab Cześć. 🙂 Przelewy powinny się już dawno zaksięgować. Czy numer rachunku widoczny w zakładce https://allegro.pl/myaccount/newpayments_payout.php?source=system zgadza się z rachunkiem, na którym sprawdzasz wpływy? 

oznacz moderatorów
sklep_fotolab
#7 Wielbiciel#

Tak, numer się zgadza. Czy nie jest to kwestia weryfikacji konta?

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@sklep_fotolab Bez weryfikacji konta nie byłoby nawet możliwości zlecenia przelewu. Pozwól, że zweryfikuję tę sprawę i wrócę do Ciebie z odpowiedzią

oznacz moderatorów
sklep_fotolab
#7 Wielbiciel#

Ok, dziękuję! Czekam w takim razie

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@sklep_fotolab Kontaktujemy się w tej sprawie z operatorami płatności. Wrócimy do Ciebie z odpowiedzią w wiadomości mejlowej. 🙂 

oznacz moderatorów
sklep_fotolab
#7 Wielbiciel#

ok, dziękuję!

oznacz moderatorów