Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
13.09 zleciliśmy wypłatę środków na konto - jedna z przelewy24, druga z payU. Żaden przelew nie dotarł na konto do dzisiaj. Czy coś jest nie tak?
pozdrawiamy
Fotolab
@sklep_fotolab Cześć. 🙂 Przelewy powinny się już dawno zaksięgować. Czy numer rachunku widoczny w zakładce https://allegro.pl/myaccount/newpayments_payout.php?source=system zgadza się z rachunkiem, na którym sprawdzasz wpływy?
Tak, numer się zgadza. Czy nie jest to kwestia weryfikacji konta?
@sklep_fotolab Bez weryfikacji konta nie byłoby nawet możliwości zlecenia przelewu. Pozwól, że zweryfikuję tę sprawę i wrócę do Ciebie z odpowiedzią
Ok, dziękuję! Czekam w takim razie
@sklep_fotolab Kontaktujemy się w tej sprawie z operatorami płatności. Wrócimy do Ciebie z odpowiedzią w wiadomości mejlowej. 🙂
ok, dziękuję!