anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wypłata środków

julszczepanowski
#7 Wielbiciel#

Witam. Mam problem, bo nie mogę wypłacić środków z allegrolokalnie, a weryfikowałem konto bankowe około miesiąc temu i widzę, że nadal nie mogę tego zrobić i nie wiem czy to jest nadal w trakcie weryfikacji czy można temu jakoś zaradzić? Teraz zweryfikowałem ponownie PayU oraz Przelewy24 tylko z innego konta bankowego.  Otrzymałem także maila "Twoje konto do wypłat jest aktywne" i w nim zawarty mój nr rachunku i dane tylko, że dalej nie mogę wypłacać, bo ten pierwszy nr rachunku jest w trakcie weryfikacji. Prosze o pomoc w tej sprawie jak to wygląda obecnie, kiedy będę mógł wypłacać bo już sam się w tym pogubiłem? 

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

LEW433
#21 Demiurg#

Dane konta bankowego i dane konta Alelgro muszą być takie same, jak są aktywne to jest na zielono.

oznacz moderatorów

julszczepanowski
#7 Wielbiciel#

Dane czyli imię, nazwisko, adres i nr rachunku musi się zgadzać czy coś jeszcze?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Tak to.

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@julszczepanowski Widzę, że wypłaty PayU masz aktywowane i powinna być możliwość wypłacenia środków. Czy przy próbie wypłaty pojawia się jakiś komunikat? Jeżeli tak, to jaki? 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

julszczepanowski
#7 Wielbiciel#

Przy wybraniu nr rachunku do wypłaty wyświetla się komunikat: "Wypłata środków jest niemożliwa. Rachunek nie został jeszcze zweryfikowany przez żadnego z operatorów płatności. Poczekaj na akceptację przez operatorów płatności."

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@julszczepanowski Prześlij proszę zrzut ekranu z widoczną całą stroną (z paskiem adresowym, datą oraz godziną) na adres: spolecznosc@allegro.pl. W treści wiadomości załącz link do Twojego wpisu. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

julszczepanowski
#7 Wielbiciel#

Wysłałem.

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@julszczepanowski Twoja sprawa jest już w trakcie weryfikacji, otrzymasz od nas odpowiedź mailowo w zgłoszeniu o numerze 47880704. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

julszczepanowski
#7 Wielbiciel#

Ok dziękuję.

 

oznacz moderatorów

julszczepanowski
#7 Wielbiciel#

Mam informacje, że jeden nr rachunkowy jest zweryfikowany, lecz gdy chce wypłacić na niego to on w ogóle mi się nie wyświetla do wyboru, jedynie ten drugi się pokazuje z początkiem 33, który mimo że wysłałem z niego przelew to nadal jest niezweryfikowany 

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@julszczepanowski Widzę, że przesłałeś dziś zrzut ekranu oraz informację w zgłoszeniu o numerze 47879396. Zaczekaj proszę na odpowiedź doradcy, który zweryfikuje problem z wyborem rachunku do wypłaty. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów