Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień przed
mam ogromny problem z wypłatą środków aktywowałam w ustawieniach konto 24 i nakierowuje mnie na pay jak mam to uczynić gdy jest to na szaro i jest wyświetlana informacja USKUGA Niedostępna ? Proszę o wsparcie
Payu trzeba potwierdzić oddzielnym przelewem weryfikacyjnym. To inne konto i oddzielna weryfikacja. Po potwierdzeniu obowiązuje jeszcze blokada 24h na wypłaty ze względów bezpieczeństwa.
@magda-maly środki masz na saldzie PayU, a tam konto jest zweryfikowane, nie musisz aktywować wypłat od Przelewy24. Poprosiłam już o możliwość wypłaty od operatora PayU, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź!
Pięknie dziękuję zatem czekam na informację o możliwości wypłaty środków
Witam
jak długo jeszcze potrwa oczekiwanie na wypłatę moich środków ?
@magda-maly przepraszam, że długo czekałaś!
Wypłaty są już aktywne na Twoim koncie.
Witam
w ubiegłym tyg prosiłam o pomoc w kwestii wypłaty środków z konta CISZA
Ponawiam prośbę
Wyskakuje mi brak możliwości aktywowania wypłaty Payu z uwagi na komunikat USŁUGA NIEDOSTĘPNA
Prosze o pomoc
Pozdrawiam
@magda-maly tak jak pisałam w tym wątku, wypłaty na Twoim koncie są aktywne.
Obecnie nie masz nic na saldzie i dlatego przycisk przy PayU jest wyszarzony, natomiast wypłat od Przelewy24 nie musisz aktywować, a to u tego operatora usługa jest chwilowo niedostępna.
Obecnie (dzisiaj) wypłata z PayU została zainicjowana i do jutra do końca dnia środki powinny być na twoim koncie bankowym.