Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie padłem ofiarą oszustwa klienta
[edycja] kupiła ode mnie 25 taśm do klejenia i odrazu wysłałem przesyłkę inpost ,odebrała przesyłkę i po 3 tygodniach przyszedł mi email o zwrocie dla niej pieniędzy, dlaczego allegro.pl się ze mną nie kontaktowało i dlaczego nie odzyskałem towaru
Sprawdź czy nie masz może czasem automatycznego zwrotu pieniędzy po zadeklarowaniu klienta albo coś takiego. A długo klient ma przesyłkę ?
@Ostrovskyexpert Prawdopodobnie w swoich ustawieniach konta Allegro masz zablokowane powiadomienia mail. Sprawdź i uruchom co potrzeba - zaznacz ptaszki w odpowiednich okienkach.
@Ostrovskyexpert nie odpowiedziałeś na czas w dyskusji, dlatego zaproponowaliśmy kupującej rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących. Tak jak napisaliśmy w sprawie nr 23945357 kupująca zgłosiła, że nie otrzymała przesyłki, dlatego prosimy o kontakt z przewoźnikiem. Jeśli potwierdzi on, że przesyłka została doręczona prawidłowo, prześlij proszę kopię jego odpowiedzi w sprawie nr 23945357.