anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wysłałem przesyłkę, klient odebrał, nie wiadomo czemu uzyskał zwrot pieniędzy, a ja nie mam towaru

Ostrovskyexpert
#7 Wielbiciel#

Witam serdecznie padłem ofiarą oszustwa klienta

[edycja] kupiła ode mnie 25 taśm do klejenia i odrazu wysłałem przesyłkę inpost ,odebrała przesyłkę i po 3 tygodniach przyszedł mi email o zwrocie dla niej pieniędzy,  dlaczego allegro.pl się ze mną nie kontaktowało i dlaczego nie odzyskałem towaru

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

autopartsnicola
#7 Wielbiciel#

Sprawdź czy nie masz może czasem automatycznego zwrotu pieniędzy po zadeklarowaniu klienta albo coś takiego. A długo klient ma przesyłkę ?

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@Ostrovskyexpert  Prawdopodobnie w swoich ustawieniach konta Allegro masz zablokowane powiadomienia mail.  Sprawdź i uruchom co potrzeba -  zaznacz ptaszki w odpowiednich okienkach.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Ostrovskyexpert nie odpowiedziałeś na czas w dyskusji, dlatego zaproponowaliśmy kupującej rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących. Tak jak napisaliśmy w sprawie nr 23945357 kupująca zgłosiła, że nie otrzymała przesyłki, dlatego prosimy o kontakt z przewoźnikiem. Jeśli potwierdzi on, że przesyłka została doręczona prawidłowo, prześlij proszę kopię jego odpowiedzi w sprawie nr 23945357.

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów