anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wysłanie paczki po paru minutach

Client:106864747
#7 Wielbiciel#

Hej , zostawiłam otworzone drzwiczka w paczkomacie InPost bo paczka mi się nie zmeiscila o musiałam przepakować i wróciłam po 30 minutach by dać paczkę i zamknąć.  Czy ta paczka z  V!N73D zostanie wysłana? Nie przyszło mi żadne potwierdzenie że paczka została wysłana.

 

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:106864747 potwierdzenie przychodzi mailem - sprawdź , jeśli nie ma dzwoń szybciutko na infolinię przewoźnika.

oznacz moderatorów

krejzole
#14 Krzewiciel#

W razie zaginiecia paczki i reklamacji to marne szanse na wygranie sprawy.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:106864747 Możesz mi podać numer tej przesyłki?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Client:106864747
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:106864747 nie wiem jak Ci się to udało ale jak faktycznie zostawiłeś otwartą skrytkę na 30 minut i włożyłeś paczkę w to samo miejsce i zamknąłeś to powinna poprawnie pójść 🙂 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

Chyba nie za bardzo się udało, paczka na status : przygotowana przez nadawcę ( Nadawca poinformował nas, że przygotował przesyłkę do nadania. Podróż przesyłki jeszcze się nie rozpoczęła.) Nie ma jej w systemie.

_____________
Kama
oznacz moderatorów

Client:106864747
#7 Wielbiciel#

@Kaliope_Brzeg kurde 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:106864747 Od przedstawicieli InPost dostałam informację, że konieczne będzie przesłanie na adres pomoc@inpost.pl wiadomości zawierającej takie informacje:

  • lokalizacja paczkomatu nadawczego
  • data i godzina nadania przesyłki
  • lokalizacja skrytki, w której przesyłka została umieszczona (lewa/prawa strona paczkomatu, górna/dolna część paczkomatu)
  • szczegółowy opis zawartości przesyłki (kolor, marka, ilość szt., rozmiar itp.)
  • opis wyglądu zewnętrznego paczki (jak była spakowana)
  • numer telefonu kontaktowego oraz adres e-mail

Po otrzymaniu kompletu informacji odpowiednie zgłoszenie zostanie przekazane do oddziału. Mam nadzieję, że problem uda się w ten sposób rozwiązać.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Lepiej dzwoń na infolinie.

oznacz moderatorów