anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wystąpił błąd komunikacji z API przewoźnika

ABC-GROUP
#2 Obserwator#

Witam 

przy zamówieniu przesyłki Allegro miniKurier24 InPost pobranie wyskakuje komunikat:

Wystąpił błąd komunikacji z API przewoźnika

proszę o pomoc

oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@ABC-GROUP upewnij się proszę, że masz doładowany portfel w InPost/opłaconą fakturę, ponieważ taki komunikat najczęściej związany jest właśnie z brakiem środków u przewoźnika. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

ABC-GROUP
#2 Obserwator#

Jest to konto firmowe ostatnie FV są zapłacone

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@ABC-GROUP podaj proszę numer zamówienia przy którym pojawia się ten problem. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

domowehity
#2 Obserwator#

U Nas to samo brak możliwości wygenerowania etykiety 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@domowehity to tak samo poproszę o sprawdzenie, czy wszystko jest opłacone, a jeśli to nie rozwiąże problemu to o podanie numeru zamówienia.

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

arden_lodz
#2 Obserwator#

u nas ten sam problem z zamowieniem. konto inpost doladowane nie mozna wygenerować etykiety dla zamowienia 70671780-8f89-11ee-a836-09478e16983e

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@arden_lodz @rediris zgłosiłam Wasze zamówienia.

@domowehity czekam na numery zamówień.

@ABC-GROUP mam potwierdzenie, że chodzi o nieuregulowaną opłatę.

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

ABC-GROUP
#2 Obserwator#

FV z allegro czy z inpostu?  Nie bardzo rozumiem, ponieważ ostatnia FV na Allegro widnieje na koncie jako opłacona

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@ABC-GROUP jako firma jeśli korzystasz z Wysyłam z Allegro i nadajesz przesyłki InPost przez to narzędzie, to musisz mieć umowę z InPost i to ta umowa jest nieopłacona.

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

rediris
#7 Wielbiciel#

Również potwierdzam ten problem, dla przesyłek Inpost. Do części zamówień nie da się wygenerować etykiet nadawczych. Nie widać ich w Menadżerze przesyłek. Przykładowe zamówienia: 48c06050-8f8a-11ee-bdb2-c7c1af9423ea, e2b2d8c0-8f88-11ee-b28a-a3d88ff670bd, 7b0b5ad0-8f88-11ee-b3bc-c37c828dd100, 1ce41d20-8f88-11ee-860b-55a34d9b3da9

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@rediris i również jest komunikat "Wystąpił błąd komunikacji z API przewoźnika"?

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

arden_lodz
#2 Obserwator#

komunikat - Nie znaleziono takiego zamówienia Allegro nr zamowienia 70671780-8f89-11ee-a836-09478e16983e

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@arden_lodz a czy na pewno jesteś zalogowany na właściwe konto?
Dla tego zamówienia jest już nawet nadany numer przesyłki

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@rediris czy problem już nie występuje? Przesyłki nie są nadawane przez nasze narzędzie, więc nie możemy tego sprawdzić systemowo, upewnij się proszę, że masz prawidłowo połączone konto w managerze i konto na Allegro. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

rediris
#7 Wielbiciel#

Tak, problem został rozwiązany. Do chwili obecnej sytuacja nie powtórzyła się. 

oznacz moderatorów

ABC-GROUP
#2 Obserwator#

81fe3940-8f63-11ee-ab90-0d0aa01aeb67

oznacz moderatorów