Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Co to za kolejny dziwny parametr/? gdzie to jest do odhaczenia ?! jeszcze trochę i serwis będzie jak jakiś urząd w którym jest milion papierków do wypełnienia i niczego nie można załatwić tylko dlatego że kolejne osoby wymyślają dziwactwa utrudniające wszystkim życie by przypodobać się szefowi
@overstyle oznacza to, że dane o produkcie otrzymaliśmy z bazy TecDoc - jest to katalog części zamiennych, co oznacza, że nie możesz wprowadzić ręcznie zmian w parametrach. Doprecyzuj proszę, w jakim momencie taki komunikat Ci się pojawia?
Usiłuje sprzedać
parametr homologacja jest oznaczony jako „opcjonalnie” zresztą nie wiem co w nim oznaczyć
a tego TecDoc zupełnie nie widzę
@overstyle czy możesz przesłać mi cały zrzut swojego ekranu wraz z tym komunikatem oraz podać mi numer oferty, której dotyczy?
Twoja oferta 13893794868 zawierała błędy, dlatego nie mogliśmy jej wznowić. Popraw ofertę ręcznie.
@overstyle nie udało nam się zweryfikować tego błędu, dlatego będziemy potrzebować od Ciebie zrzuty zrzuty ekranu z kolejno wykonywanych kroków, tak żeby była widoczna data i godzina w oknie przeglądarki.
@overstyle konsultuję Twoje zgłoszenie z naszym działem technicznym. Wrócę do Ciebie z odpowiedzią, jak tylko otrzymam więcej informacji.
I co z rozwiązaniem ?
he he. Tec Doc to masa błędów, które wprowadzają kupujących w błąd. Jak mi łączy z tym badziewiem ofertę, to robię wszystko, żeby to ominąć. To jest dramat niestety 😞
@overstyle napisał(a):
Co to za kolejny dziwny parametr/? gdzie to jest do odhaczenia ?! jeszcze trochę i serwis będzie jak jakiś urząd w którym jest milion papierków do wypełnienia i niczego nie można załatwić tylko dlatego że kolejne osoby wymyślają dziwactwa utrudniające wszystkim życie by przypodobać się szefowi
Poczytaj sobie moją drogę przez mękę https://spolecznosc.allegro.pl/t5/katalog-produkt%C3%B3w/szampon-antykorozyjny-absurdy-katalogu/m-p/...
;D dokładnie, wprowadzanie coraz to dziwaczniejszych rozwiązań (czasem lepszych za jakie uważam filtry, czasem gorszych) przez osoby nigdy nie korzystające (w rozumieniu użytkownik) z serwisu w którym pracują zmienia się w urząd w którym na rozwiązanie błahego problemu trzeba odwiedzić 1 okienek pobrać 30 pism i wypełnić setki rubryczek