Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Problem bardzo prosty i bardzo irytujący i nie wiem jak sobie z nim poradzić. Przygotowałam sobie plik z wszystkimi wymaganymi danymi również kodami EAN, które otrzymałam od producenta więc jest 100% pewności, że są poprawne. Wrzuciłam plik do działania i z ponad 350 pozycji dodało raptem 70, ponieważ pozostałe mają błąd:
"- Znaleźliśmy produkt zgodny z podanymi przez Ciebie danymi, ale z innym numerem EAN: 5903495007057. Popraw swój numer EAN lub zgłoś nam błąd w produkcie: https://na.allegro.pl/kontakt-katalog-produktow"
Ja rozumiem, że może ktoś wcześniej wystawiał sobie aukcje i wpisywał jakieś kody EAN ale to moje są poprawne i chciałabym aby te aukcje się wystawiły na moich warunkach tzn. z moim tytułem, opisem oraz kodami producenta i EAN. Co mam w takiej sytuacji uczynić ?? Jak obejść ten parszywy błąd bo kończę robić drugi plik z jeszcze większą ilością danych i obawiam się tego samego błędu ;/ a sporo czasu i wysiłku kosztowało mnie sporządzenie tych plików 😞
@apnarzedzia Jeśli jesteś pewna, że masz poprawne kody EAN - zgłoś błąd w produkcie, do którego jest nieprawidłowo przypisany. Zweryfikujemy to, żeby podobne problemy nie pojawiały się w przyszłości.
Ale to jest ponad 300 produktów ! I domyślam się, że przy kolejnym pliku będzie to samo ! Wysłałam zresztą meila za pośrednictwem podanego tam linka.
@apnarzedzia Jeśli zgłosiłaś błąd, poczekaj na odpowiedź. Póki kod EAN jest przypisany do innego produktu, niż ten, który próbujesz wystawić, problem nie zniknie.
No pewnie nie 😉 Ale dziwi mnie to że w raporcie wyrzuca błąd przy kilku produktach jeden i ten sam EAN niby np.:
- Znaleźliśmy produkt zgodny z podanymi przez Ciebie danymi, ale z innym numerem EAN: 5903495007057. Popraw swój numer EAN lub zgłoś nam błąd w produkcie: https://na.allegro.pl/kontakt-katalog-produktow -> przy moim kodzie 5903495001253
- Znaleźliśmy produkt zgodny z podanymi przez Ciebie danymi, ale z innym numerem EAN: 5903495007057. Popraw swój numer EAN lub zgłoś nam błąd w produkcie: https://na.allegro.pl/kontakt-katalog-produktow -> przy moim kodzie 5903495001284
itp. Ogólnie w pliku powtarzają się dwa kody 5903495001277 i 5903495007057 przy każdym innym moim kodzie.
Czekam na odpowiedź jednak nie wiem jak długo będę czekała i jak pomocne to będzie 😞
Witam
Proszę o informację jak długo trzeba czekać na jakąkolwiek informację, ponieważ od wczoraj zero odzewu zatem ja na tym tracę 😞
@apnarzedzia Na wszystkie wiadomości odpowiadamy w kolejności ich napływania, dlatego poproszę Cię jeszcze o cierpliwość. Na pewno otrzymasz od nas informację zwrotną na swoje zgłoszenie.
Witam
Owszem dostałam ale tak kiepską, że w niczym mi nie pomogła...... odpowiedziano mi, że w raporcie jest wszystko opisane...... no WOW tylko, że w niczym mi to nie pomaga bo to co raporcie w ogóle jest nie jasne....
Pozdrawiam