Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po kilku dniach okazało się , że paczka zniknęła z paczkomatu, skontaktowałem się z InPostem w celu weryfikacji i tłumaczyli się błędami w systemie , sprawdzali magazyn główny itd i nigdzie paczki nie ma. Zrobiłem zwrot pieniędzy ale i tak zablokowali mi konto. co mogę z tym zrobić ? nie uważam się za winnego całej sytuacji...
Oddałeś kasę a nie odblokowali Ci konta?: @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Jeszcze nie, w sumie mam zablokowaną sprzedaż a nie konto.
@pawelw1992 Jeśli zakup nastąpi od osoby prywatnej lub obie strony transakcji występują jako przedsiębiorcy - wydanie towaru przez sprzedającego następuje z chwilą przekazania przesyłki do przewoźnika. Oznacza to, że odpowiedzialność za przesyłkę w momencie przekazania przewoźnikowi przechodzi na kupującego.
Czyli jak przesyłka miała status Nadania to mnie jako sprzedającego reszta nie powinna interesować? Chciałem temat wyjaśnić ponieważ jednak zależało by mi na tym żeby przesyłka trafiła do klienta, zwrot kosztów był dla mnie również oczywisty.
Tak.
Jeśli sprzedajesz jako osoba prywatna to z chwilą przekazania przesyłki kurierowi lub jej nadania w paczkomacie odpowiedzialność za jej dalsze losy spoczywa na kupującym.
Nic oczywiście nie stoi na przeszkodzie abyś pomógł kupującemu w rozwiązaniu problemu (złożenie reklamacji u przewoźnika itp) i bardzo dobrze to o tobie świadczy jednak zgodnie z prawem nie musisz robić nic bo cała odpowiedzialność jest już po stronie kupującego.
@pawelw1992 W sprawie ściągnięcia blokady z Twojego konta, skontaktuj się proszę z nami przez ten formularz kontaktowy.
Wysłałem formularz kontaktowy 🙂
Pozdrawiam
Muszę przyznać, że odchodzą tu niezłe szopki... 😄