Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nic. Możesz ewentualnie zadzwonić i zapytać. Jak nie chce kupić to go nie zmusisz. Wystąpić o zwrot prowizji i wystawić ponownie.
Prawdopodobnie zrobił to omyłkowo, myśląc, że "kup teraz" znaczy "wrzuć do koszyka i od razu do niego przejdź" - np. sprawdzał tylko opcje dostawy.
Kiedyś mi się to zdarzyło - wiem, głupie, ale prawdziwe znaczenie tego przycisku uważam za jeszcze głupsze, a dzięki temu mogę Ci opowiedzieć:
Sprzedający zapytał mailem/wiadomością dlaczego tak (gdybym wiedziała, ze tak to wygląda napisałabym pierwsza, ale Twój klient prawdopodobnie też nie wie) i po prostu wystąpił o zwrot prowizji, dostałam link od Allegro, potwierdziłam nim, że jednak nie kupiłam, sprzedający prowizję odzyskał i nie było żadnych problemów.