anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

wystawianie faktur w paczkomaty inpost

bzyku11111
#8 Zapaleniec#

witam jestem osobą prywatną nie mam firmy do października otrzymywałam co miesiąc faktury  od listopada 2021 nie dostaję faktur z paczkomaty in post wszystko mam zaznaczone wysyłałam emaile na faktura.elektroniczna@paczkomaty.pl i nic czy miał ktoś podobny przypadek i sobie poradził 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

kostas11
#21 Demiurg#

@InPost potrzebna pomoc 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@bzyku11111 

Abyśmy mogli zweryfikować sytuację, prosimy o podjęcie kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta poprzez dowolny z poniższych kanałów:

1) mailowo na adres: pomoc@inpost.pl,

2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt.

W wiadomości prosimy o podanie adresu e-mail przypisanego do konta w Managerze Paczek.

oznacz moderatorów

bzyku11111
#8 Zapaleniec#

ok dziękuję

 

oznacz moderatorów