anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Oceny sprzedawcy dla początkujących

DlaMistrzow_pl
#9 Pomysłodawca#

Witajcie,

 

chciałbym zapytać początkujących, czy też zmagają się z problemem braku ocen od kupujących po zakończonych transakcjach? U mnie liczba ocen w stosunku do zrealizowanych transakcji nie przekracza 10%. To ewidentny problem, bo jeden „negatyw” i można wylecieć ze smarta. Czy u Was też tak słabo?

Moim zdaniem operator powinien wymyślić system automatycznej oceny, np. 30 dni po zakończonej transakcji, jeśli przesłanki nie wskazują na problem (jest tracking, brak dyskusji itd.)

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

kolekcjoner608
#15 Entuzjasta#

Zadowolony klient często nie pisze opinii bo wie że sam takiej dostać nie może ,piszą zwykle szybko ci co mają powód do niezadowolenia lub chcą ci zaszkodzić. Pomysł z automatycznym wystawianiem po jakimś terminie tu już się pojawiał ale allegro nie widzi w tym swojego zysku to i nic nie działa w tym kierunku.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@DlaMistrzow_pl Osoba z moderacji pisała tu kilka miesięcy temu, że Allegro pracuje nad korektą systemu komentarzy. Mają być wprowadzone zachęty dla kupujących do wystawiania ocen. Nie wiadomo, jakie to zachęty, ale prawdopodobnie będą skuteczne. Celem jest zwiększenie ilości ocen pozytywnych, ponieważ negatywy są wystawiane bez zachęt.

 

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#15 Entuzjasta#

Od kilku miesięcy to zdążyli już wprowadzić kilka zupełnie niepotrzebnych zmian na szkodę swoich użytkowników ale pewnie sami już zauważyli że rasa "SUPER SPRZEDAWCA" zaczęła już wymierać ze względu na stawiane wymogi .Klienci też nic z tego nie mając mają często w głębokim poważaniu wystawianie pozytywnych opinii ,piszą tylko gdy muszą lub gdy chcą zaszkodzić te negatywne.

oznacz moderatorów

Client:98572120
#13 Ambasador#

Witaj, @DlaMistrzow_pl .

Świetny pomysł z tą automatyczną oceną. Ja też uważam, że kupujący wystawiają ich za mało, bo nie chcą szkodzić sprzedawcom albo ufają, że jednak nie zostali oszukani. To ewidentny problem, bo brak jednego "negatywa" może narazić nieostrzeżonych nabywców na duże straty.

Zgadzam się, że operator powinien wymyślić system automatycznej oceny, np. 30 dni po zakończonej transakcji, jeśli przesłanki wskazują na istnienie problemu (nie ma trackingu, kupujący nie potwierdził zgodności towaru z umową, itd.).

__________________
Czas zlikwidować czarną listę kupujących. Najwyższa pora! Zagłosuj, powiedz innym - wszyscy zyskają.emoji
oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#15 Entuzjasta#

@Client:98572120 Tu chodzi o to że kupujący nie chcą wystawiać pozytywnych opinii i to zakupy nie ocenione przez dany okres z automatu powinny dostać pozytywną opinie ,negatywa to jak ktoś ma chęć to zawsze wystawi.

oznacz moderatorów

uEdka
#21 Demiurg#

@kolekcjoner608 jak zwykle @Client:98572120 stara się być dowcipny i jednocześnie sarkastyczny 😏.

oznacz moderatorów

mikeza
#17 Koryfeusz#

@DlaMistrzow_pl całkowita norma. Jak uruchomiłem nowe konto, to odsetek komentarzy względem transakcji był podobny, ok 10%.

jak dostałem z przypału 1 nega, to ze 100% od razu spadłem na 98%, więc wyślizgać ze smarta jest się dosyć łatwo.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

DlaMistrzow_pl
#9 Pomysłodawca#

Najlepszym przykładem początkującego, który wypadł ze smarta w ten sposób, jest użytkownik Allegro_pack/ Świetny przykład samozaorania.

oznacz moderatorów

mwmonety
#20 Guru#

@DlaMistrzow_pl W tak słabo ocenianym sklepie to jeszcze nic nie kupowałem i raczej nic nie kupię.

oznacz moderatorów

DarkStoorM
#16 Inspirator#

To właśnie pokazuje przez co muszą przechodzić początkujący lub niektóre małe sklepy 🙂

oznacz moderatorów