Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Problem leży w tym, że (chyba) źle jest skonfigurowany formularz wystawiania ofert.
1. Zaznaczam wystawienie oferty z czasem trwania 30 dni z określoną ilością przedmiotów
2. W trakcie trwania oferty sprzedałem kilka szt.
3. Oferta zostaje wznowiona JUŻ po kilku dniach (7 - 12) z pełną (początkową) ilością ??? nie uwzględniającą operacje które w tym czasie zaszły. Jest tak, że w ciągu tych 30 dni aukcje wznawiają się ze 3 -4 razy.
W efekcie zostaję zmuszony do ciągłego "ślęczenia" i obserwacji moich ofert. Staje się tak, że kupujący kupuje przedmiot, którego już nie ma !. Jakie są tego konsekwencje - Allegro wie najlepiej !.
Automatycznie spada jakość mojej sprzedaży. Oczywiście nie zawinionej. Allegro przyjęło jakieś "rozczochrane" zasady w tej zabawie nikomu nie potrzebnej.
Dla przykładu:
1. Terminowe odpowiedzi. Sprzedawca informuje mnie o wysłaniu faktury. Nie odpowiadam bo i po co ?. BACH - minus kilkaset punktów
2. Średni czas odpowiedzi. I nie chodzi tu chyba o dyskusje - BACH minus kilkaset punktów.
3. Wysyłka w terminie. Mam ustawiony czas na dwa dni robocze i tego się trzymam. Więc dlaczego - BACH kilka minus ?
Zgłaszam problem, więc proszę nie pytać o które dokładnie aukcje chodzi.!
@janusz150254 Wyłącz opcję "po zakończeniu wystaw ponownie ofertę z pełną liczbą sztuk"
@janusz150254 w kwestii wystawiania ofert, tak jak zasugerował @7YP6K wyłącz proszę zaznaczoną na zrzucie opcje wznowienia oferty, a problem nie będzie występować.
Jeśli chodzi o jakość Twojej sprzedaży to ujemne punkty są spowodowane brakiem odpowiedzi na pytanie od kupującego zadane 2 maja (od razu dodam, że odpowiedź na nie teraz może tylko pogorszyć wynik ze względu na miarę "średni czas odpowiedzi").
Odpowiedzi liczymy tylko na pytania zadane z poziomu oferty, więc ujemne punkty nie wynikają z tego, że nie odpisałeś na wiadomość od sprzedającego dotyczącą faktury.
Wszystko zrozumiałe. Z tym że żądanie pytającego przekraczała moje możliwości. Jak w dyskusji mogę przesłać (nawet krótki) filmik ?. Allegro nie daje takiej możliwości. A podanie linku do serwera zewnętrznego ?. Może "moderatorzy" sami weryfikowali pytania i oceniali możliwości satysfakcjonującej odpowiedzi. A co jeżeli nie mam możliwości szybkiej odpowiedzi w związku ze zdarzeniami losowymi ? Tego nie bierze się pod uwagę ?.
A co do pierwszego tematu wznowień. Nie uzyskałem odpowiedzi dlaczego, samoistnie wznawiają się po kilku dniach a nie po 30 ?. Podpowiedź o wyłączeniu opcji spowoduje, że tak czy siak trzeba pilnować. Uważam, że jest to temat do przemyślenia przez Waszych programistów. Coś po drodze zawalili.
@janusz150254 to co odpisujesz nie jest weryfikowane, mógłbyś np. poprosić o adres e-mail, aby przesłać filmik kupującemu w ten sposób lub odpisać, ze nie masz takiej możliwość, wówczas nie otrzymałbyś ujemnych punktów w tej mierze.
Czy w ofercie o której piszesz sprzedałeś wszystkie sztuki? W tej sytuacji muszę poprosić o numer konkretnej oferty przy której tak się stało.