Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Jestem nowym sprzedającym i aktualnie nadaje przesyłki przez aplikacje inpost
od razu po nadanej przesyłce, do zamówienia wprowadzam kod śledzenia.
Na aplikacji pokazuje dobrze a tutaj na allegro nic oraz spada mi terminowość wysłania paczki którą wysłałem .
@Sulocha wracam z informacjami na ten temat. Wyniki w części Wysyłka w terminie wynikają z tego, że nie otrzymaliśmy od przewoźnika statusu przesyłki, najprawdopodobniej nie przekazałeś poprawnie adresu e-mail kupującego przez co nie mogliśmy otrzymać statusu od przewoźnika.
W tym artykule znajdziesz informacje na temat adresu e-mail kupującego z Allegro i jak ważne jest jego przekazywanie w pełnej formie.
jeśli wpisujesz ręcznie nr przesyłki na allegro, to wszystko powinno grać.