Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, 2 grudnia nadałam paczkę w punkcie DPD PICKUP LIDL i przez tydzień czasu paczka nie została odebrana przez kuriera. Dzisiaj pojechałam na miejsce dowiedzieć się co się dzieje, otrzymałam odpowiedź od "Pani z Lidla", że dzwoniła trzy razy po kuriera, a on nie chce odebrać mnóstwa paczek z punktu. Co gorsza, Pani powiedziała, że nie ma prawa mi oddać tej paczki skoro jest już w systemie. We wrześniu oddział DPD w naszym mieście ( Kłodzko) został zalany i zamknięty, także nie mam możliwości wozić paczki bezpośrednio do oddziału. Klient się denerwuje, paczka widnieje jako nie odebrana od kuriera więc statystki lecą, do DPD nie da rady się dodzwonić...Co zrobić w takiej sytuacji ?
@Dywan-LUX podaj mi proszę numer zamówienia, którego dotyczy ta przesyłka.
@Dywan-LUX dziękuję, poprosiłam już nasz zespół o interwencję u przewoźnika w sprawie Twojej przesyłki.
Dziękuję za pomoc.
Niestety odkąd po powodzi zamknęli oddział DPD mamy ogromny problem z nadawaniem paczek. Jeździmy od żabki do żabki, bo nikt nie chce przyjmować paczek mimo, że mają taki obowiązek, a w Lidlu taka sytuacja jak wyżej opisana. Najczęściej mamy paczki 100cm których nikt nie chce przyjąć.