Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Jak to jest możliwe, że klient wybrał dostawę za list 0 zł gdzie w cenniku jest 8,40? Samo w sobie to nie jest wielkim problemem tylko zastanawiam sie jak to jest mozliwe?
Zobacz na promocję;
Wystarczy, że wystawisz przedmiot na sprzedaż przez aplikację mobilną Allegro Lokalnie i określisz cenę dostawy na kwotę nie wyższą niż 11 zł.
Wszystkie Twoje ogłoszenia, które będą miały dostawę w takiej kwocie, oznaczymy specjalną ikoną “dostawa 0 zł”. Jeśli klient kupi Twój przedmiot, on nie zapłaci za dostawę, a Ty otrzymasz od Allegro Lokalnie pełną kwotę- cenę przedmiotu wraz z kosztem dostawy, jaki ustawisz podczas wystawiania przedmiotu.
Promocja obejmuje pierwszych pięć sprzedanych przez Ciebie przedmiotów. Szczegóły znajdziesz w regulaminie.
https://zobacz.allegrolokalnie.pl/aplikacja-mobilna#chce-wysylac-za-darmo-na-czym-polega-promocja-
Regulamin;
Promocyjna dostawa zostanie rozliczona za pośrednictwem Konta przez uznanie narzędzia rozliczeniowego Uczestnika Promocji w ramach sekcji Allegro Finanse w ciągu 3 dni roboczych
Allegro odda Ci koszt wysyłki.
Może do być również błąd po stronie Allegro. Kilka razy już miałem podobną sytuację na AL, a wystawiam tradycyjnie przez przeglądarkę. Sprawdzając jednak wpłaty od kupujących była tam dodatkowa pozycja nazwana "Korekta", a niej osobno kwota za wysyłkę.