Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć.
Mam zadeklarowaną wysyłkę do 2 dni roboczych w ofercie.
Kurier zamówiony, zlecenie złożone, przesyłka wygenerowana, paczka spakowana czeka na kuriera.
Wszystko to już w czasie że udało się zamówić kuriera na dzień złożenia zamówienia.
Kurier jednak nie podejmuje odbioru paczki już 4 dzień co skutkowało spadkiem mojej jakości sprzedaży.
Złożyłem już reklamację do przewoźnika za pomocą Pomocy Allegro.
Czy da się obniżkę jakości sprzedaży wrócić, anulować gdyż nie było to spowodowane moją winą.
Pozdr
Marcin z FoxyStore
@foxystore tak, możemy wykluczyć to zamówienie z jakości Twojej sprzedaży, od przewoźnika zależy co nam będzie do tego potrzebne. Podaj proszę numer zamówienia, którego to dotyczy.
@la_nika zerknij na to zgłoszenie 43311887 do działy technicznego Allegro. Może to wystarczy 🙂
@foxystore ok, dziękuję! Widzę, że we wspomnianej korespondencji udało się wszystko załatwić. Zamówienie zostało wykluczone (będzie to widoczne po jutrzejszym przeliczeniu), a podjazd zlecony.