Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Pierwszy raz wystawiłam coś na licytację dla WOŚP, zaznaczyłam od razu że osoba kupująca ponosi koszty wysyłki. Licytacja się zakończyła, ale nie było kontaktu ze strony kupującego, a teraz ta osoba się odezwała ale nie mam możliwości żeby wysłać poprzez paczkomat, nie mogę uruchomić nadania wysyłki. Może ktoś mi pomoże?
Możesz wysłać przez paczkomat tylko indywidualnie a to kosztuje około 15 zł .Problem jest tylko taki ,że po teraz już klient nie opłaci tej aukcji przez allegro . Ja miałem taki jeden przypadek u siebie to się dogadaliśmy przelał mi na konto koszt ustalonej formy dostawy a sam indywidualnie zrobił przelew na fundację i przesłał mi potwierdzenie.
@aneta00711 czy chodzi o zamówienie nr 14a34291-a3e7-11ed-815d-bd1c369ba710?
Widzę, że kupujący zapłacił za to zamówienie (razem z kosztem dostawy), więc powinnaś je nadać, aby to zrobić w cenie podanej w ofercie konieczne będzie powiązanie konta ALlegro i InPost.
Aby to zrobić wejdź proszę tutaj, utwórz konto, następnie (upewnij się, że jesteś zalogowana na koncie Allegro, które chcesz połączyć oraz sprawdź proszę czy nie masz włączonej blokady wyskakujących okienek (pop-up)).
W Managerze przesyłek wybierz Allegro > Import Allegro InPost. Na ekranie pojawi się przycisk "zarządzanie kontami", kliknij "dodaj nowe" określ dowolną nazwę dla konta i potwierdź klikając "powiąż". InPost przekieruje Cię na Allegro, gdzie dokończysz proces.
Na kolejnym ekranie wpisz kod autoryzacyjny (zostanie podany automatycznie) i wybierz "dalej", możliwe, że konieczne będzie ponowne zalogowanie do konta Allegro. Pojawi się komunikat "Udało się!", a gdy zamkniesz okno z kontem Allegro, powrócisz do Managera przesyłek. Kliknij tam proszę "gotowe". Powiązanie może potrwać kilka minut. W tej zakładce będziesz miała informację o wszystkich powiązanych aplikacjach.
Tutaj znajdziesz szczegółową instrukcję nadawania przesyłek.
Gdybyś miała jakieś problemy, napisz proszę ponownie.
Pokazuje mi takie coś
Pokazuje mi że nie znaleziono transakcji
@aneta00711 czy ustawiłaś odpowiedni przedział czasowy?
Jeśli tak i wciąż nie odnajduje transakcji, to oznacza, że nadanie przesyłki w ramach zamówienia Allegro nie będzie już możliwe i będziesz mogła wygenerować etykietę w Managerze przesyłek, ale już nie w specjalnej cenie. W takiej sytuacji możesz poprosić kupującego o dopłatę lub sama pokryć część kosztów przesyłki.