Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, prawdopodobnie źle ustawiłem opcje wysyłki, czyli mam ustawione że w jednej przesyłce zmieści się maksymalnie jedna rzecz.
Dostałem spore zamówienie, ale koszt wysyłki jaki się naliczył jest kosmiczny.
Jak ugryźć tą sprawę na korzyść klienta?
Czy zadzwonić, żeby anulował zamówienie i wtedy zmienić max rzeczy w jednej przesyłce ?
@ko_alka @nat_not
nr zamówienia "1bb38491-af69-11ed-8277-c3838d699fbf"
Jak nie opłaca Ci się to zostaje dogadanie się z kupującym, jak nie dogadasz zapewne źle oceni wysyłkę i jest negatyw.
@goldenkeg Możesz poprosić o anulowanie zamówienia i ponowny zakup już po wprowadzeniu zmian w cennikach, ale być może klient zgodzi się na opłacenie bieżącego zamówienia, a wtedy będziesz mógł mu zwrócić część kosztów dostawy.
ze zdjęcia wynika że zamówienie już jest opłacone, moim zdaniem jeśli spakuje zamówienie w jeden karton i nada jedną przesyłkę a część nadpłaty zwróci kupującemu poprzez zwrot to rozwiąże sprawę bez fatygowania kupującego o ponowny zakup