anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wysyłka zamówienia jest za droga.

goldenkeg
#10 Popularyzator#

Cześć, prawdopodobnie źle ustawiłem opcje wysyłki, czyli mam ustawione że w jednej przesyłce zmieści się maksymalnie jedna rzecz.
Dostałem spore zamówienie, ale koszt wysyłki jaki się naliczył jest kosmiczny.

Jak ugryźć tą sprawę na korzyść klienta?

Czy zadzwonić, żeby anulował zamówienie i wtedy zmienić max rzeczy w jednej przesyłce ?

@ko_alka  @nat_not 

nr zamówienia "1bb38491-af69-11ed-8277-c3838d699fbf"
wysyłka allegro zapytanie.jpg

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

LEW433
#21 Demiurg#

Jak nie opłaca Ci się to zostaje dogadanie się z kupującym, jak nie dogadasz zapewne źle oceni wysyłkę i jest negatyw.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@goldenkeg Możesz poprosić o anulowanie zamówienia i ponowny zakup już po wprowadzeniu zmian w cennikach, ale być może klient zgodzi się na opłacenie bieżącego zamówienia, a wtedy będziesz mógł mu zwrócić część kosztów dostawy.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

_gregors_
#9 Pomysłodawca#

ze zdjęcia wynika że zamówienie już jest opłacone, moim zdaniem jeśli spakuje zamówienie w jeden karton i nada jedną przesyłkę a część nadpłaty zwróci kupującemu poprzez zwrot to rozwiąże sprawę bez fatygowania kupującego o ponowny zakup

oznacz moderatorów