Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wybrałem z rozpędu gabaryt A potrzebuje zmienić na B, jak to najszybciej zrobić?
@Taniejniemanikt rozumiem, że nadajesz paczki przez Manager paczek InPost?
Jeśli tak, to konieczne jest anulowanie wygenerowanej paczki i stworzenie nowej z poprawnym gabarytem.
Anulować paczkę powinienem w menadżerze inpost? Nie widziałem tam takiej opcji, opłaciłem paczkę i w allegro usunąłem nr poprzedniej przesyłki i wstawiłem ta co opłaciłem.
@Taniejniemanikt tak, w Managerze jeśli w ten sposób nadajesz paczki. Możesz zgłosić prośbę o anulowanie etykiety tutaj.
Jeśli zostanie ona anulowana czy wówczas mogę stworzyć nową za pośrednictwem Allegro i wciąż będzie obowiązywała darmowa wysyłka Smart?
@Taniejniemanikt tylko jedna, pierwsza przesyłka dla danego zamówienia jest Smart! (chyba że z cennika wychodzi więcej przesyłek, ale to nie jest ten przypadek), więc tak, jeśli pierwsza etykieta zostanie anulowana, to druga będzie Smart!
O ile zamówienie zostanie poprawnie importowane z Allegro i zostanie przekazana zamaskowany adres e-mail kupującego.