Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Podczas próby weryfikacji danych firmowych wkleilem nowy numer konta ale jak teraz patrze to nie zmienil się. Proces jest w trakcie realizacji, więc nic narazie nie mogę zrobić tak? muszę czekać aż przyjdzie wiadomość że weryfikacja nie przebiegła pomyślnie i dopiero będe mógł się zweryfikować ponownie? sprawa dotyczy konta boutique-royalpl
@boutique-royal Czy wykonałeś przelew weryfikacyjny? Jeśli tak, poczekaj na informację mailową w tej sprawie.
Nie bo podałem zły numer konta, chce go zmienić ale nie moge bo proces jest w trakcie weryfikacji.
Anulujcie weryfikacje to będe mógł podać prawidłowy numer konta.
@boutique-royal Poprosułam odpowiedni zespół o zajęcie się tą sprawą.
To teraz się proces odwlecze, nie aktywują później zaczną wymyślać a czas leci.