anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zły numer konta

boutique-royal
#7 Wielbiciel#

Podczas próby weryfikacji danych firmowych wkleilem nowy numer konta ale jak teraz patrze to nie zmienil się. Proces jest w trakcie realizacji, więc nic narazie nie mogę zrobić tak? muszę czekać aż przyjdzie wiadomość że weryfikacja nie przebiegła pomyślnie i dopiero będe mógł się zweryfikować ponownie? sprawa dotyczy konta boutique-royalpl

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@boutique-royal Czy wykonałeś przelew weryfikacyjny? Jeśli tak, poczekaj na informację mailową w tej sprawie.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

boutique-royal
#7 Wielbiciel#

Nie bo podałem zły numer konta, chce go zmienić ale nie moge bo proces jest w trakcie weryfikacji.

oznacz moderatorów

boutique-royal
#7 Wielbiciel#

Anulujcie weryfikacje to będe mógł podać prawidłowy numer konta.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@boutique-royal Poprosułam odpowiedni zespół o zajęcie się tą sprawą.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

To teraz się proces odwlecze, nie aktywują później zaczną wymyślać a czas leci.

oznacz moderatorów