Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
zablokowałeś moją wypłatę z powodu weryfikacji mojego konta firmowego. zweryfikowałeś już konto w przeszłości. nic się nie zmieniło w mojej firmie. ignorujesz fakt, że prowadzę interesy ze słowackim handlem. wypłata została zablokowana na ponad miesiąc. W tym czasie nie otrzymałem żadnej konkretnej odpowiedzi. Odpowiedzi zajmują tydzień i nie mają sensu. chcesz dokumentów, których nie mogę ci dostarczyć zgodnie z prawem. nawet nie wiesz czego potrzebujesz do weryfikacji mojej firmy, bo nie znasz słowackiego ustawodawstwa, a swoją niekompetencją blokujesz 40 000 zł. Nie widzę powodu, aby blokować pieniądze zdobyte w okresie, w którym moje konto było weryfikowane. jesteście samolubnymi i niekompetentnymi ludźmi. 20 grudnia 2022 r. anuluję konto i skieruję sprawę do sądu, jeśli nie rozwiążesz problemu.
@Brimonamioty W korespondencji numer 28951466 poinformowaliśmy Cię już, że dokumenty są weryfikowane. Weryfikacja dokumentów przez operatora PayU może potrwać do 3 dni roboczych.
@ko_alka przecież wszyscy wiedzą, że te 3 dni to nie prawda, po co to powielać?
@sl-aw-ek W większości przypadków jest to prawda i takie właśnie są terminy określone przez operatora. Masz rację, na forum jest sporo wątków, w których użytkownicy skarżą się na dłuższy czas oczekiwania, jednak są to pojedyncze przypadki. Po prostu użytkownicy, którzy przechodzą weryfikację bez żadnych problemów, nie piszą o tym na forum.
marnuję czas. tego nie rozwiąże operator, który pracuje z domu i pisze do nas nieszczęsnych ludzi w nocy, kiedy dzieci śpią... Życzę wszystkiego najlepszego i staram się modlić, aby kompetentna osoba opamiętała się.
już nas zweryfikowałeś a my wyczyściliśmy i teraz gdy masz coś do zablokowania, zdecydowałeś, że musisz nas ponownie zweryfikować ze względu na walkę z przestępczością...