anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zablokowana płatność salda!

Brimonamioty
#1 Nowicjusz#

zablokowałeś moją wypłatę z powodu weryfikacji mojego konta firmowego. zweryfikowałeś już konto w przeszłości. nic się nie zmieniło w mojej firmie. ignorujesz fakt, że prowadzę interesy ze słowackim handlem. wypłata została zablokowana na ponad miesiąc. W tym czasie nie otrzymałem żadnej konkretnej odpowiedzi. Odpowiedzi zajmują tydzień i nie mają sensu. chcesz dokumentów, których nie mogę ci dostarczyć zgodnie z prawem. nawet nie wiesz czego potrzebujesz do weryfikacji mojej firmy, bo nie znasz słowackiego ustawodawstwa, a swoją niekompetencją blokujesz 40 000 zł. Nie widzę powodu, aby blokować pieniądze zdobyte w okresie, w którym moje konto było weryfikowane. jesteście samolubnymi i niekompetentnymi ludźmi. 20 grudnia 2022 r. anuluję konto i skieruję sprawę do sądu, jeśli nie rozwiążesz problemu.

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Brimonamioty W korespondencji numer 28951466 poinformowaliśmy Cię już, że dokumenty są weryfikowane. Weryfikacja dokumentów przez operatora PayU może potrwać do 3 dni roboczych. 

oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@ko_alka przecież wszyscy wiedzą, że te 3 dni to nie prawda, po co to powielać? 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@sl-aw-ek W większości przypadków jest to prawda i takie właśnie są terminy określone przez operatora. Masz rację, na forum jest sporo wątków, w których użytkownicy skarżą się na dłuższy czas oczekiwania, jednak są to pojedyncze przypadki. Po prostu użytkownicy, którzy przechodzą weryfikację bez żadnych problemów, nie piszą o tym na forum. 

oznacz moderatorów

Brimonamioty
#1 Nowicjusz#
Na odpowiedź czekam już ponad 3 dni, czyli mniej więcej czwarty. Nie muszę atakować i rozumiem Twoją stronę, ale weryfikowanie konta, ale blokowanie wypłaty na ponad miesiąc i chęć opłacenia faktur allegro ode mnie, gdy aktualnie blokujesz saldo, jest irracjonalne. zablokuj dla mnie sprzedaż i odblokuj saldo... zapomniałem, że pobierasz 15% prowizji od sprzedaży... tak się nie robi interesów. Cieszę się, że wydałeś 1 miliard euro na zakup bezwartościowego sklepu www.mall.cz. taka jest karma... **piiip** nie jest idealny, ale przynajmniej ma sens za kilka lat stracisz dominację...
oznacz moderatorów

Brimonamioty
#1 Nowicjusz#

marnuję czas. tego nie rozwiąże operator, który pracuje z domu i pisze do nas nieszczęsnych ludzi w nocy, kiedy dzieci śpią... Życzę wszystkiego najlepszego i staram się modlić, aby kompetentna osoba opamiętała się.

oznacz moderatorów

Brimonamioty
#1 Nowicjusz#

już nas zweryfikowałeś a my wyczyściliśmy i teraz gdy masz coś do zablokowania, zdecydowałeś, że musisz nas ponownie zweryfikować ze względu na walkę z przestępczością...

oznacz moderatorów