Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej, mam konto w serwisie ponad 20 lat. Jakiś czas temu - rok czy dwa - padła prośba o autoryzację konta w celu dalszej sprzedaży (sporadycznie wystawiałam graty z domu) - totalnie przegapiłam temat. Mam zablokowane konto do sprzedaży. Ówcześnie nie dało się nic zrobić w temacie (nie ogarniam dlaczego, ale NIE. Kazali mi założyć sobie nowe konto). Czy coś się zmieniło w temacie? Nie chcę innego konta, jak to mam praktycznie od początku działalności serwisu. Help me!
@coco_cannelle w przypadku blokady możesz to wyjaśnić tylko
@coco_cannelle Widzę, że doradca już zajmuje się Twoją sprawą. Proszę, zaczekaj na odpowiedź drogą mailową. Niestety nie mam możliwości udzielenia Ci wsparcia, w sprawie blokady konta, na forum.